mtune

Hvor stor er jeres vaskemaskine??

46 indlæg i dette emne

Jeg har lige fået ny vaskemaskine i sidste uge

Det er en 7 kgs maskine og den er vældig fancy med en million vaskeprogrammer så jeg skal lige lære den at kende.

Herhjemmee er vi kun David og jeg og så de to katte.. Men vi kan alligevel godt komme op på 3-4 maskiner på en uge.

Hvordan ser det ud hjemme hos jer??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kan tage op til 5 kg, ville så gerne have en der kunne tage lidt mere, det må blive når denne står af.

Jeg var 3-5 om ugen, vasker også min ex's tøj da hun skal betale 20 pr vask der hvor hun bor.

Så det passer med vi kan fylde en hel vask i sort og hvid og ikke kun halve jeg ellers selv kunne lave.

Hvad mærke er det i har købt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en AEG.. Og jeg håber den holder i mange år.. De er da dyre sådanne maskiner... Men til gengæld er den billig i brug hvad jeg lige kan læse mig til *ss*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores er en 8 kg maskine, dejligt med så stor maskine, der kan være noget tøj.

Jeg vasker en vask ca. hver dag. Jeg bruger mange hagesmækker, stofbleer og klude herhjemme, da jeg arbejder som dagplejer. Og med to unger som IKKE kommer rene hjem fra børnehave, ja så er der en vask hver dag næsten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores vaskemaskine stod af i sidste uge :prik så vi har bestilt en ny der kommer på mandag :yay

Den kan indeholde 6 kilo og det kunne den anden også..

Hvor meget vasker vi ?? Hmmm 3 maskiner om ugen vil jeg tro.. Og så har jeg været så pisse ædder smart at købe Mille en lyserød vinterjakke :14: Og den er møg beskidt hver eneste dag når hun kommer hjem fra børnehave, så stort set hver dag er maskinen i brug til sådan en 15 minutters hurtig vask :)

Jeg købr ALDRIG en lys vinterjakke igen, det er helt sikkert..

Men HURRA for at mine forældre bor lige rundt om hjørnet og har tilbud vi må låne deres maskine til vi får vores anden :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vasker vel ca. 4 gange ugegntlig... i en 7kg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige fået ny vaskemaskine i sidste uge

Det er en 7 kgs maskine og den er vældig fancy med en million vaskeprogrammer så jeg skal lige lære den at kende.

Herhjemmee er vi kun David og jeg og så de to katte.. Men vi kan alligevel godt komme op på 3-4 maskiner på en uge.

Hvordan ser det ud hjemme hos jer??

vi har en 6 kgs trumle, og vasker ca 3 vaske om ugen, kunne godt havde nøjes med 2, men meget af mit tøj, må ikke koges, så derfor er vi på 3 vaske.

Min mand vasker så også fodboldtøjet for hans klub, som han også er træner for. Vi får dog penge for det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

begge vores kan tage 7 kg, jep vi har to-manden har et job hvor han blir ret beskidt så vil ikke vaske vores alm tøj i samme maskine som arbejdstøj.

Vi vasker ca en maskine hver anden dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

begge vores kan tage 7 kg, jep vi har to-manden har et job hvor han blir ret beskidt så vil ikke vaske vores alm tøj i samme maskine som arbejdstøj.

Vi vasker ca en maskine hver anden dag

Vildt

Selvom min mand køre med olie og benzin bliver hans arbejdstøj vasket sammen med vores almindelige tøj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt

Selvom min mand køre med olie og benzin bliver hans arbejdstøj vasket sammen med vores almindelige tøj

Nu er det også mere fordi den gamle gik i stykker og jeg ikke kunne vente på reserve delen,vi blev så enige om at beholde den da det ik kostede så meget at få den lavet og så bruge den til det meget beskidte tøj :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay *ss*

Men synes du det er lidt vildt at vi åbenbart har lige så meget vasketøj som en børnefamilie.. Men måske er det fordi jeg ret ofte vasker vores tæpper i stuen pga kattene og så er der jo altid sengetøj, håndklæder og kogevasken med vaskeklude, viskestykker osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Jeg har en 7 kg. maskine, og vasker ca. 4-6 gange pr uge...Nok egentlig mere 6 end 4, nu hvor jeg tænker mig godt om.

Synes egentlig jeg vasker hele tiden...I vores bryggers står der konstant et tørrestativ med tøj der skal lægges sammen, så når det er væk kommer der noget nyt op !

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kan være 8 kg i vores, og vi vasker også 3-4 vaske om ugen - og er kun 2 personer. Til gengæld regner jeg så ikke med, at det øges, efter jeg har født, for der kunne godt kommes en pæn mængde mere i pr. gang. Men førhen fik vi kun vasket tøj én gang om ugen, og så blev den stoppet lidt for fyldt - 1½ gang ville sikkert passe, men hvis ikke jeg har faste dage at gøre det, så glemmer jeg det altså, indtil der begynder at mangle tøj, og så fungerer det ikke med 1½ gang :blush Derfor bliver der vasket tøj 2 gange om ugen, og så er der håndklæder og sengetøj, som helst ikke skal i på én gang, hvis jeg ikke vil have, at det skal tage en evighed at tørre det i tørretumbleren - så det bliver også gjort en gang om ugen og så skiftevis håndklæder og sengetøj. Og endelig så er der lige en kogevask, en uldvask, noget nyt, der risikerer at smitte af, og al den slags engang imellem, og det bliver så puttet ind som den 4. ugentlige vask nogle uger.

Men som sagt; vi bør kunne holde rytmen og bare komme lidt mere i hver vask, også når der kommer barn - dog kunne den 4. vask om ugen nok godt blive lidt mere fast til den tid, eftersom det bør give både mere kogevask og mere uldvask. Og det vil nok også blive lidt mere træls, når der ind imellem bliver sprunget et par vaske over, fordi vi ikke er hjemme - lige nu gør det ikke det store; der bliver bare lidt ekstra næste gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en 8kg maskine og vasker ca. hver anden dag. Vores regulere selv vandmængde efter hvor mange kg. der er i maskinen og det er sjældent, at den er fyldt 100% op :)

Jeg er rigtig glad for vores maskine, købte den her i sommers, da den anden stod af :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 kgs maskine... vi vasker vel ca 4 maskiner i ugen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes 8 kgs maskiner lyder vildt

Men i princippet er det vel ikke meget mere end en på 7 kg.. Men kan ikke rigtig finde ud af om vi vasker meget eller ej..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes 8 kgs maskiner lyder vildt

Men i princippet er det vel ikke meget mere end en på 7 kg.. Men kan ikke rigtig finde ud af om vi vasker meget eller ej..

Det er dejligt med så stor maskine, især når man vasker dyner og puder, det kan bedre være inde i maskinen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er dejligt med så stor maskine, især når man vasker dyner og puder, det kan bedre være inde i maskinen.

Har du så en lige så stor tørretumbler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores er også 8 kg - virkelig rart med 6 x tøj + det løse ^_^

Tror jeg vasker omkring 8 maskiner om ugen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du så en lige så stor tørretumbler

Ja det har jeg. Det er også en 8 kgs maskine. Det er bosch vi har, sorte maskiner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det har jeg. Det er også en 8 kgs maskine. Det er bosch vi har, sorte maskiner.

Sejt..

Jeg vil også ha en stooor tumbler engang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt..

Jeg vil også ha en stooor tumbler engang

Du ville ikke fortryde det, hvis du fik det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du ville ikke fortryde det, hvis du fik det.

Det tror jeg gerne.. Ville være rart at kunne vaske vores dyner.. Pt må de nøjes med at blive rystet rigtig grundig hver gang vi skifter sengetøj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er ikke ret stor...og det er egentlig lidt underligt, taget i betragtning af at jeg fodre den flere gange dagligt;0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor kan I se, hvor mange kg maskinen kan tage?

Altså ud over i brugsanvisningen...

Jeg kender ikke vores vaskemaskines kapacitet, men vi vasker flere gange om ugen.

Forsøger virkelig at nedbringe det til et minimum ved, at genbruge tøj, der ikke er beskidt eller ildelugtende, men med 2 børn i husstanden og en mor, der sveder som en kvinde i overgangsalderen, så er det næsten en umulig opgave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER