Guest

Prewalker sko, hvilke er bedst?

6 indlæg i dette emne

Caroline er 10 mdr lige om lidt og rejser sig op af alt, hvorfor hun nu skal have nogle gode sko. Havde lige fået et par Bundgaard sko , og udfra mine mål skulle hun have str 18 men de passer ikke :( er faktisk kun lige akkurat lige så store som hendes fod og da hun tilmed har brede fødder duer de ikke. Og jeg var endda så sikker på de passede så jeg havde klippet mærkatet af... Øv!! Men hvilke har i bedst erfaringer med? Og hvor de heller ikke koster en jetjager.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har været så glad for Bundgaard prewalkers :) købte dem i butik netop for at være sikker på størrelsen. Der tog vi sålen ud og målte for at være sikker på der var en tommelfingersbredde ekstra. Da hun var 10 mdr skulle hun have str 21.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været så glad for Bundgaard prewalkers :) købte dem i butik netop for at være sikker på størrelsen. Der tog vi sålen ud og målte for at være sikker på der var en tommelfingersbredde ekstra. Da hun var 10 mdr skulle hun have str 21.

Ja den fejl har jeg vist lært af, ikke at købe over nettet og tro de nok passer når målene skulle passe :( må se hvor jeg finder dem henne i en fysik butik. Vores lokale ønskebørn har ikke mange sko tilbage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte dem bare i en hel alm skobutik :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var glade for skofus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var så heldig de havde nogle tilbage i ønskebørn så nu har hun fået et par Bundgaard sko der passer :) så må jeg se om jeg kan sælge de andre igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER