camolette

glukosebelastningstest

12 indlæg i dette emne

Fy for fanden hvorfor skal vi dog pines med dem... Jeg bliver simpelthen så dårlig, sidder til det idag, og så var de oven i købet løbet tør for citron :-( det må da være en nemmere måde at måle på det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja jeg hader det også :( Og skal desværre igen igen igen igen nu her d. 16. fordi jeg bare bliver ved med at have sukker i min urin :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din stakkel! Det er jo til grin at de bliver ved med at kalde dig ind. Når du har fået lavet så mange uden der er noget....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jøsses...er så glad for jeg ikke skal underlægges den tortur..

Mette.. Du må da snart have fået det så mange gange, at du synes om det :P

Hvor længe går der før man får svar om det ser ok ud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jøsses...er så glad for jeg ikke skal underlægges den tortur..

Mette.. Du må da snart have fået det så mange gange, at du synes om det :P

Hvor længe går der før man får svar om det ser ok ud?

Man får svar med det samme. De tager en blodprøve i fingeren eller øret efter de 2 timer, og måle sukkerindhold i blodet med det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man får svar med det samme. De tager en blodprøve i fingeren eller øret efter de 2 timer, og måle sukkerindhold i blodet med det samme.

Så er det bare hurtigt en hel eftermiddag der går på at sidde der og blomstre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jøsses...er så glad for jeg ikke skal underlægges den tortur..

Mette.. Du må da snart have fået det så mange gange, at du synes om det :P

Hvor længe går der før man får svar om det ser ok ud?

På Herlev, hvor jeg har fået lavet mine, der skal man ringe ind 2 dage senere for at få resultatet. Og nej, jeg tror sgu aldrig jeg kommer til at synes om det :P Man skulle ellers ikke tro det ville være så slemt for mig, for jeg er ellers en værre sukkergris! Elsker kage og chokolade  :badgirl 

 

Din stakkel! Det er jo til grin at de bliver ved med at kalde dig ind. Når du har fået lavet så mange uden der er noget....

Ja, jeg synes også det er et spild af ressourcer og min tid :( Snakkede med jm om det sidst, om jeg behøvede komme ind igen, når de nu ikke viste at der var noget galt - men som hun siger, så kan man pludselig udvikle det, så derfor hedder det "better safe than sorry"! Og det er jo rigtigt nok... det er bare mega træls!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare fået at vide at hvis de ikke ringer til en inden for en uge, så er alt fint.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man får svar med det samme. De tager en blodprøve i fingeren eller øret efter de 2 timer, og måle sukkerindhold i blodet med det samme.

Ikke i Horsens. Der kunne vi ringe ind nogle timer senere for at få svaret. Det var en alm. Blodprøve de tog.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare fået at vide at hvis de ikke ringer til en inden for en uge, så er alt fint.

Det er alligevel altid godt at sikre sig, at nogen har set svaret hvis du ikke hører noget. Bare for en sikkerheds skyld :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det min tur. Fy for den lede hvor var det sukkervand KLAMT!! Ad!

Alt var fint så to timers afslapning med benene oppe og en god bog til mig på hospitalet ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv at du skulle igennem det også Sija, men yay at der ikke var noget galt ;)

 

Jeg skal til en glukosebelastning mere i næste uge og glæder mig godt nok ikke! Den kommer til at ligge senere end den ellers har gjort - jeg skal først derind kl. 9.30, så jeg er meget spændt på hvordan jeg klarer at faste så længe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER