Mamasan

Første sæt tøj

15 indlæg i dette emne

Har I fundet/tænkt over hvad baby skal have på, når h*n skal hjem fra hospitalet? Er der en tradition med tøjet, eller har I "bare" købt det første og det bedste?

Vi faldt over et sæt fra Hjort, som vi ikke kunne stå for, så det bliver den h*n får på hjem, og så det tæppe i uld, som jeg er ved at hækle...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi vil se billede ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var ikke nogen bestemt tradition eller andet, da vi skulle have Lise i hendes første tøj med hjem fra hospitalet. Vi gik bare efter noget, som vi synes var pænt og sødt. Det blev til en sparkedragt, som jeg havde arvet fra min venindes datter og så en meget smuk (synes vi) strikket cardigan og matchende strikket kyse, som Lises farmor havde strikket.

 

467290_10150600646060967_2015671000_o.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor var hun fin :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dette er sættet. Hold nu op, havde glemt hvor småt det var i den str. :)

Og tæppet jeg er igang med at hækle.

post-7635-0-75562900-1404228467_thumb.jp

post-7635-0-64785300-1404229476_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var ikke nogen bestemt tradition eller andet, da vi skulle have Lise i hendes første tøj med hjem fra hospitalet. Vi gik bare efter noget, som vi synes var pænt og sødt. Det blev til en sparkedragt, som jeg havde arvet fra min venindes datter og så en meget smuk (synes vi) strikket cardigan og matchende strikket kyse, som Lises farmor havde strikket.

 

467290_10150600646060967_2015671000_o.jp

Sikke en fin cardigan.. Hvad får lillebror på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil se billede ;-)

Har I fundet noget til baby?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fin cardigan.. Hvad får lillebror på?

Det har vi ikke helt fundet ud af endnu :) Hvis jeg kender svigermor ret, så kommer der noget strik derfra, så må vi lige se om det er noget vi synes er fint nok til at han kan få det på hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I fundet noget til baby?

Nej ikke endnu. Har købt tøj, men ikke besluttet endnu, hvad der skal pakkes i tasken :-)

Ellers godt nok et fint tæppe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej ikke endnu. Har købt tøj, men ikke besluttet endnu, hvad der skal pakkes i tasken :-)

Ellers godt nok et fint tæppe!

Tak, er lidt stolt, det et mit første hækleeventyr ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, er lidt stolt, det et mit første hækleeventyr ;)

Det er flot klaret, sådan noget kan jeg slet ikke finde ud af :respekt Og fint er det blevet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en hollys dragt som jeg tror han får på. Manden synes han skal have BIF sut i munden (har prøvet at forklare ham at junior nok ikke lige skal have sut så tidligt -mænd altså ;-) )

Men det ender nok bare med et par bukser, en body, trøje og så ned i køredragten og hjem med os. :-)

Jeg har dog tænkt mig at lave et lille billede mens hans hvide body naveskilt/id-armbånd mm i når jeg får tid.

Er i andre kommet på sæt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en hollys dragt som jeg tror han får på. Manden synes han skal have BIF sut i munden (har prøvet at forklare ham at junior nok ikke lige skal have sut så tidligt -mænd altså ;-) )

Men det ender nok bare med et par bukser, en body, trøje og så ned i køredragten og hjem med os. :-)

Jeg har dog tænkt mig at lave et lille billede mens hans hvide body naveskilt/id-armbånd mm i når jeg får tid.

Er i andre kommet på sæt?

Må vi se dragten?

Altså... Havde det ikke været en BIF sut, havde jeg nok sagt I bare skulle tage den med, men tænker det er bedst den bare ryger direkte i skraldespanden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må vi se dragten?

Altså... Havde det ikke været en BIF sut, havde jeg nok sagt I bare skulle tage den med, men tænker det er bedst den bare ryger direkte i skraldespanden

post-8675-0-40876300-1409436284_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er den her.. Tror at jeg ender med at ombestemme mig en 3-400 gange hvorfor gære det nemt for dig selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER