Marianne1983

Mobilstråling

7 indlæg i dette emne

Faldt lige over et foredrag om babyer og mobilstråling, altså om at det er skadeligt for dem. Har fået det helt dårligt over det for min baby har tit været tæt på mobil og iPad osv. Vil høre jer om det er noget I tænker over og om I ved det er skadeligt??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi tænker over det herhjemme, Leo får ikke lov at streame på ipad'en fx.

Nu er han godt nok ikke baby, men skulle baby'er være mere udsatte?

 

Men jeg har ikke rigtigt kunne finde ud af med sikkerhed om det er farligt eller om man bare ikke ved det?

Har du et link til den artikel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var et foredrag der var på hva så cafeen. Var ikke med til det.

Babyer tror j er mere udsatte pga deres hjerne udvikler sig og deres hjerneskal er tynd. Jeg fandt en video på nettet hvor en læge udtaler det. Giver god mening.

Synes selv det er svært at finde ud af om d er farligt eller ej. Men vil hellere forholde mig som om d er farligt så og tage forholdsregler. Gad bare godt vide noget mere om hvordan man kan beskytte barnet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok - ja det er muligt at babyer er mere følsomme over for det. Men ja det skader jo i hvert fald ikke at være på den sikre side :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil lige nævne, at karseforsøget har været under stor kritik, så jeg ville ikke nødvendigvis tage det for gode varer, men når det er sagt, så sætter jeg altid mobilen på flyfunktion, når jeg sover. Dels for at få ro og dels i håb om, at jeg bliver udsat for færre stråler...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God ide M flyfunktion

Det er vi også begyndt på, mest for babys skyld

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER