Pada

Hvad søren er det?

12 indlæg i dette emne

Elliot har fået nogle røde pletter på det ene øre, begge arme og det ene knæ. De er små, buler ikke ud og virker ikke til at genere ham. Han har sovet som en drøm i nat og er som han plejer. Hvad tror i det kan være? 

 

IYaFiMM.jpg

 

USdbDT5.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Måske skoldkopper? Det foreslår jeg fordi Leo lige har fået det og det ser sådan ud (han har bare mange flere). Han er heller ikke generet (endnu :s)

Ellers noget allergi?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min første tanke var også skoldkopper.. Synes bare de er så små og virker ikke til at genere ham. Men det kan selvfølgelig være det kommer. Der er nærmest en hvid/lysere ring rundt om?

 

Ja, måske allergi.. Han fik æg for første gang igår. Han har 6 pletter i alt på hele kroppen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også mest fordi vi skal afsted til kobberbryllup i eftermiddag. Har dog undersøgt det, og alle børnene der kommer har allerede haft skoldkopper. Så håber vi bare at han ikke bliver sløj :) Ellers må vi jo køre hjem igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan har det udviklet sig fra i går og er du blevet klogere på, hvad det kan være? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk at skoldkopper ikke noedvendigviskun  er traelse for boern - en voksen kan blive rigtig, rigtig syg af skoldkopper... 

 

Naa, men derudover ligner det maaske skoldkopper og ellers har Noah nogle gange saadan en lille knop eller 2-3 stykker, som gaar vaek efter et par dage. De ser lidt bumseagtige ud, men bliver ikke til bumser. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan har det udviklet sig fra i går og er du blevet klogere på, hvad det kan være? :)

 

Status quo herhjemme.. De er der stadig, men der er ikke kommet flere. Han er stadig frisk og glad som han plejer, så jeg ved ikke liiiige.. :)

 

Husk at skoldkopper ikke noedvendigviskun  er traelse for boern - en voksen kan blive rigtig, rigtig syg af skoldkopper... 

 

Naa, men derudover ligner det maaske skoldkopper og ellers har Noah nogle gange saadan en lille knop eller 2-3 stykker, som gaar vaek efter et par dage. De ser lidt bumseagtige ud, men bliver ikke til bumser. 

 

True - der er bare ikke særlig mange voksne der ikke har haft skoldkopper :)

 

Der er ikke sket mere med knopperne herhjemme, så det er spændende hvad det er for noget.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Status quo herhjemme.. De er der stadig, men der er ikke kommet flere. Han er stadig frisk og glad som han plejer, så jeg ved ikke liiiige.. :)

 

 

True - der er bare ikke særlig mange voksne der ikke har haft skoldkopper :)

 

Der er ikke sket mere med knopperne herhjemme, så det er spændende hvad det er for noget.. :)

 

I know, men man jo jo f.eks. heller ikke komme ud at flyve med skoldkopper, fordi det kan vaere ret hardcore for nogle mennesker at faa. Min faetter vidste det ikke og heldigvis fik jeg tilfaeldigvis snakket med min moster dagen foer, de skulle flyve paa ferie, saa de kunne faa poden med skoldkopper passet(jeg var blevet hjemme ved mit syge barn, men det er saa en anden sag ...).

 

Naa, men jeg haaber da bare, det er nogle smaa knopper, der gaar vaek igen... :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I know, men man jo jo f.eks. heller ikke komme ud at flyve med skoldkopper, fordi det kan vaere ret hardcore for nogle mennesker at faa. Min faetter vidste det ikke og heldigvis fik jeg tilfaeldigvis snakket med min moster dagen foer, de skulle flyve paa ferie, saa de kunne faa poden med skoldkopper passet(jeg var blevet hjemme ved mit syge barn, men det er saa en anden sag ...).

 

Naa, men jeg haaber da bare, det er nogle smaa knopper, der gaar vaek igen... :)

 

Anyways, så smitter man jo også i ret lang tid inden der overhovedet kommer knopper, så det er vist ikke nødvendigt at diskutere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anyways, så smitter man jo også i ret lang tid inden der overhovedet kommer knopper, så det er vist ikke nødvendigt at diskutere :)

 

Nej, nej, jeg er skam heller ikke ude paa at diskutere :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det være små bid fra Eks. Myg? M. Har 3 der har været der siden i onsdag, de er ikke blevet mindre eller større. De ligner dem E. Har der..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det være små bid fra Eks. Myg? M. Har 3 der har været der siden i onsdag, de er ikke blevet mindre eller større. De ligner dem E. Har der..

 

Ja, det kan godt være.. Jeg er selv allergisk overfor myg, så jeg får jo mega myggestik der klør helt sindssygt, så jeg havde ikke lige overvejet at myggestik kunne se anderledes ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER