skruk

gylp

10 indlæg i dette emne

Immanuel gylper helt vildt meget. Fra han har spist til næste gang han skal spise. De vil ikke undersøge ham for refluks på sygehuset, selvom det ligger i mine gener :( problemet er også, at det virker til at irritere/gøre ondt. Han skriger altid inden og bliver helt rød i hovedet. Har I nogle gode råd? Han bliver ammet og har indtil i dag fået modermælk i sonde, så vi kunne få nok mad i ham. Hvis jeg har været løbet tør for mælk, så har han fået allergi mme fra apoteket. Please kom med nogle gyldne råd :help han virker virkelig irriteret over det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vega gylpede også vildt og vi fik det tjekket. Det var heldigvis ikke refluks.

Vi hævede sengegærde ved hovedet både i seng og barnevogn. Lod hende bøvse godt af. Hold pauser undervejs i amning (det var svært her).

Og så kom hun ret hurtigt på maven, så hun kunne "skynde" sig at gylpe op, inden det kom helt ned i maven (råd fra læge). Og ja, det var vildt belastende og vi brugte masser af tøj og stofbleer.. :(

Vi startede sent op med rigtig mad, for det gylpede hun også op, så vi blev råddet til at starte rolig op ved de 6 mdr, små portioner (3-5 teske-fulde), så det kun er smagsprøver.

Nærmest fra den ene dag til den anden stoppede det. Mener det var omkring de 8 mdr. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke fordi han får for meget mælk, vel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vega gylpede også vildt og vi fik det tjekket. Det var heldigvis ikke refluks.

Vi hævede sengegærde ved hovedet både i seng og barnevogn. Lod hende bøvse godt af. Hold pauser undervejs i amning (det var svært her).

Og så kom hun ret hurtigt på maven, så hun kunne "skynde" sig at gylpe op, inden det kom helt ned i maven (råd fra læge). Og ja, det var vildt belastende og vi brugte masser af tøj og stofbleer.. :(

Vi startede sent op med rigtig mad, for det gylpede hun også op, så vi blev råddet til at starte rolig op ved de 6 mdr, små portioner (3-5 teske-fulde), så det kun er smagsprøver.

Nærmest fra den ene dag til den anden stoppede det. Mener det var omkring de 8 mdr. :)

Vi har haft hævet hovedenden i liften i et stykke tid, men desværre uden effekt :(

Han gylper faktisk mindre når han ligger på maven på mig :help :unsure

Årh, hvor jeg håber, at det går over snart!

Især fordi han virker så ked af det inden det kommer op :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke fordi han får for meget mælk, vel?

Det har Jeg faktisk ikke tænkt over som en mulighed :unsure men kan han godt overspise så meget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft hævet hovedenden i liften i et stykke tid, men desværre uden effekt :(

Han gylper faktisk mindre når han ligger på maven på mig :help :unsure

Årh, hvor jeg håber, at det går over snart!

Især fordi han virker så ked af det inden det kommer op :(

Jeg husker det så tydeligt :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg husker det så tydeligt :( :kram2

Tak for kram :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia gylpede også HELT vildt. Synes ikke jeg lavede andet end at skifte tøj og tørre gylp op de første 7-8 måneder. Det hjalp heldigvis da hun kom på fast føde ;)

Silke Elia fejlede ikke noget, og tog fint på. Jeg fuldammede til 6 mdr og kørte derefter blw.

Kan ikke rigtig komme med nogle gyldne råd. Hendes gylp kunne komme med det samme men også timer efter hun var blevet ammet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia gylpede også HELT vildt. Synes ikke jeg lavede andet end at skifte tøj og tørre gylp op de første 7-8 måneder. Det hjalp heldigvis da hun kom på fast føde ;)

Silke Elia fejlede ikke noget, og tog fint på. Jeg fuldammede til 6 mdr og kørte derefter blw.

Kan ikke rigtig komme med nogle gyldne råd. Hendes gylp kunne komme med det samme men også timer efter hun var blevet ammet.

Jeg har opgivet at føle mig ren ;) Håber der er håb forude for os også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er han født for tidligt siden han har haft sonde?

Tænker om han har fået det for hurtigt gennem sonden eller for meget?

Synes min pige gylper når j har haft nødet hende, altså tilbudt bryst uden hun viste interesse.

Er d stadig et problem nu hvor han ikke har sinde mere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER