Kahog

Barsel fra i dag

2 indlæg i dette emne

I dag her klokken 23 var det meningen at jeg skulle have min sidste vagt. I den virkelige verden har jeg været hjemme siden d 24 maj, hvor jeg blev sygemeldt med overbelastet bækken. Det går op og ned hver dag, og jeg kan kun håbe at der sker mirakler hver gang jeg er forbi fyssen. For tiden er det to gange om ugen, og i dag har det hjulpet godt, så jeg kunne give krykkerne en pause da jeg kom hjem derfra.

 

Men udover de problemer, så går tiden jo nu, og der er faktisk ikke så længe til mere. 

 

Jeg er ikke kommet i gang med at finde tøj og sådant frem, for mange ting i huset er pakket sammen, da vi er ved at bygge om, og alle babysager står - selvfølgeligt - pakket inderst i det værelse hvor alle tingene står. Min mand er dog optimistisk, og mener det nok skal komme frem i god tid  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja der er ikke længe til at vores små pus kommer til verden.

 

Jeg har også været sygemeldt siden mine blødninger, som heldigvis er stoppet ret hurtigt igen, men har døjet med bækkenet frem og tilbage sidenhen. Så har også været "heldig" nok til at kunne gå hjemme under graviditeten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER