180388

Graviditet eller menstruation?

2 indlæg i dette emne

Heej :-)

 

Min kæreste og jeg er i gang med 'projekt baby' som vi kalder det og har været i gang i en lille måned. Vi har ikke brugt prævention siden september 2013, men han har ikke haft udløsning oppe i mig. For 3 uger siden begyndte vi så for alvor.

Lige fra start har jeg været meget rolig omkring det og tænker at det kommer når det kommer og at det egentligt gerne må vente med at ske til efter sommerferien. Sådan har jeg det stadigvæk, men jeg kan jo ikke lade være med at blive lidt nysgerrig.. He he.

 

Der er ca. 1 uge til min menstruation skal komme.

De sidste par dage har jeg haft det sært. Grunden til at jeg skriver sært, er fordi jeg ikke helt aner hvad det er. Har haft en underlig brændende følelse i maven og mild halsbrand og sure opstød. Har følt mig oppustet. Har fået små stik i højre side af underlivet. Har følt mig mere træt end normalt. Let kvalme/utilpashed. Svimmelhed. En anderledes (træls) hovedpine. Øget appetit. Men jeg er i tvivl om, om det jeg mærker bare er min menstruation som er på vej?

 

Hvis jeg allerede er gravid efter så kort tid, så er det da imponerende. Men jeg har jo selvfølgelig været uden prævention længe, så måske er kroppen mere modtagelig. Ved det ikke.

 

Hvad tror i?

 

Min menstruation har det med at være lidt 'for sent på den' i forvejen og nogle gange kommer den før tid, så jeg har ikke rigtigt nogen ide om hvornår jeg skal tjekke.

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke, det lyder jo som tegn, men psyken kan godt nok gøre meget... Bliver spændende om din mens kommer eller udebliver :)

 

Jeg synes faktisk næsten at det er imponerende at du ikke er blevet gravid når i har haft ubeskyttet sex i 9 måneder. (Der er jo også levedygtige sædceller i det saft der kommer ud af manden før udløsning)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER