Pada

Uv-dragt

5 indlæg i dette emne

Om en uges tid skal vi i sommerhus :glad Her regner vi med at tage badebassin med, så vi kan bade lidt i haven. Og vi skal også en tur på stranden! Jeg er i tvivl om vi skal investere i en uv-dragt til Elliot? Egentlig tænker jeg at solcreme og solhat må være nok, men hvis vi skal bade osv? Han har i forvejen meget sart hud, så jeg er nervøs for både solcreme og sol på hans fine hud. :blush 

 

Har i andre brugt dem? Skal de egentlig sidde stramt eller er det bare som alm. tøj?

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har haft en UV-dragt fra Bilka som jeg har været yderst tilfreds med :) Tror den kostede 130 kr, og så skulle han bare have solcreme i ansigt og på ben og arme. Den må ikke være for stram, for hvis stoffet strækkes, så beskytter den ikke nær så godt. Valdemars sad vist lidt a la alm tøj, måske en anelse mere tæt, men ikke meget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cool! Det kunne være jeg skulle kigge i Bilka. Har nemlig kun lige luret på nettet, og der fandt jeg jo en masse fine fra småfolk og molo, men så begyndte min pengepung at brokke over at jeg ville købe sådan en dragt for en enkelt tur i sommerhus :P 

Herhjemme er vi jo bare under en parasol ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan evt. kigge på notanshop.dk. Der har jeg købt til Vitus. Det er sørme ikke gratis, men det er lidt mere til at have med at gøre end småfolk etc.

 

Jeg er dog lidt ærgerlig over, at jeg ikke havde tænkt på, at det ikke kunne holde til at Vitus kravlede rundt på vores fliseterrasse - det ene sæt er nu helt frønnet på maven og lårene... øv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER