Carcassonne

Hvornår fortæller I familien

9 indlæg i dette emne

Hej :)

 

Hvornår fortæller I familien den glædelige nyhed?:)

 

Vi fortalte mine svigerforældre og kærestens søskende det i søndags da vi var 4+3 dage henne, selvom vi egentlig gerne ville have ventet til efter lægebesøg, men var svært at holde hemmeligt i flere emner vi havde oppe og vende, og ellers ser vi dem måske først til forberedelser til vores bryllup i august igen, og ville være længe ikke at sige noget. 

 

 

Jeg kan så ikke finde ud af hvornår vi skal fortælle min far det, idet at jeg gerne vil fortælle ham det ansigt til ansigt, men vil egentlig også gerne have set liv før end at han får det at vide :). Især fordi at jeg ved at når han får det at vide så ved min farmor det også meget hurtigt, hvilket jo egentlig er fint nok. 

 

Men vi har noget fjern familie som mistede deres tidligt i graviliteten hvor min farmor blev ved med at brokke sig over at "moderen" blev ked af det, for man ku da ikke ha føelser for noget som var så nyt og ikke var et barn endnu..... og det vil jeg jo ikke ligefrem risikerer. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh det er svært det der med hvornår, til hvem og hvordan. Her er det ikke fortalt til andre endnu - minus et par venner:)
Jeg vil rigtig gerne vente lidt endnu, før end det kommer ud - gerne til efter uge 12, men tvivler på jeg kan skjule det så længe - det går virkelig stærkt med det der mave den her gang :oops

Det kan ind imellem være rigtig svært med den lidt ældre generation - de ser ofte på tingende på en ganske anden måde end vi eks. gør, og det tror jeg egentlig bare man må acceptere og så i øvrigt handle ud fra det. Så personligt ville jeg nok vælge at vente lidt med at fortælle det til farmoren :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil rigtig gerne at børnene får det at vide som de første, så resten af familien får det i hvert fald først at vide senere. Jeg tror dog ikke jeg kan vente helt til efter NF da det ligger på den anden side af sommerferien. Vi vil gerne kunne fortælle det til min mands bror og kæreste som vi skal i sommerhus med, så de kan forstå hvorfor det ikke er smart at male vinduer mens vi er der. Jeg har derfor besluttet at få en tidlig scanning på onsdag når jeg er 8+1. Hvis der er hjerteblink tør jeg godt tro på det. Glæder mig SÅ vildt til at opleve børnenes reaktion. De vil så gerne have en lillebror/søster og plager om det næsten dagligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre først efter NF, men jeg vokser som en ballon, så ikke sikkert det kan skjules så længe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne vente til efter uge 12, bare for at sikre mig at risikoen er dalet. På den anden side er det første barn og jeg glæder mig som en sindssyg til at fortælle det...

 

Utålmodig....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fortæller det først efter NF og helst når vi kender kønnet :) min mor og et par venner ved det dog i forvejen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik de stolte storebrødre det at vide, og de blev så glade

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik de stolte storebrødre det at vide, og de blev så glade

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder virkelig dejligt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER