Louisea

Hvornår synker maven?

7 indlæg i dette emne

Hej alle!

 

Jeg er nu 33+5 og synes min mave er røget en del ned af, og tænker om det kan være fordi den er sunket?

 

Den sidder ikke så højt at mine ribben føles presset længere.

 

Men samtidig går jeg jo så bare og bekymrer mig om den er "stor" nok - jeg mærker MASSER af liv hver dag, og har en JM tid i næste uge. Men pludselig synes jeg ikke at min mave er stor længere.. Især ikke når jeg tænker at der reelt set kun er omkring 6 uger til termin

 

Nogle kloge hoveder herinde med et bud? :-)

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil ikke sige at jeg er klog.. Men har da et par bud ;)

Men din mave er helt klart sunket.

Måler din jm hvor stor maven er? Og det kan godt føles som om den ikke vokser længere fordi du har vendt dig til at den er blevet stor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg mener det står i en af mine graviditets bøger hvornår det er "normalt". Kan VIRKELIG ikke huske hvornår, men jeg gik vist heller ikke op i det. Er faktisk usikker på om min mave overhovedet sank :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes min mave sad "normalt" dagen efter, som om det bare var den ene dag hvor den "hang". I dag føles den heller ikke så lav :-) Ved ikke lige hvad der sker, men går ud fra at jeg ikke skal bekymre mig, det bare spøjst :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave sank ikke første gang, fødte 35+4. Denne gang er den vist sunket lidt for en uges tid siden ca... Så det må blive omkring uge 37

Iøvrigt syntes jeg heller ikke min mave er særlig stor iforhold til jeg er i uge 38 nu. Altså den er selvfølgelig stor efter som der er over 3 kilo baby inden i, men slet ikke så jeg ved at vælte for over :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gad så godt vide vægten på min baby også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er ikke i tvivl når din mave synker, det er meget tydeligt at mærke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER