Venus

Pusletaske

31 indlæg i dette emne

Hej :)

Er på jagt efter en stor og rummelig pusletaske :) nogen forslag ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg sværger til Gaia & Ko, synes de har rigeligt plads til alt det jeg har brug for (har et storgylpende flaskebarn ;) ) uden de bliver for voldsomme at slæbe rundt på.

Men de ligner også det de er - pusletasker, så hvis man gerne vil have en der lidt mere ligner en almindelig taske, er det noget andet man skal lede efter :)

 

Skulle jeg have noget andet ville jeg købe en By Stroom taske - Ganly modellen skulle være ret rummelig :) Eneste minus for mig er at de ikke er ægte læder - jeg er ikke god til noget der kun "ligner" ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg sværger til Gaia & Ko, synes de har rigeligt plads til alt det jeg har brug for (har et storgylpende flaskebarn ;) ) uden de bliver for voldsomme at slæbe rundt på.

Men de ligner også det de er - pusletasker, så hvis man gerne vil have en der lidt mere ligner en almindelig taske, er det noget andet man skal lede efter :)

 

Skulle jeg have noget andet ville jeg købe en By Stroom taske - Ganly modellen skulle være ret rummelig :) Eneste minus for mig er at de ikke er ægte læder - jeg er ikke god til noget der kun "ligner" ;)

Jeg har By Stroom Gisla, som er rigtig rummelig, pæn (IMO) OG i ægte læder! :) jeg fandt den på udsalg til lige omkring 400.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

By Stroom ganly har jeg set mig varm på.. Men ved ikke om jeg kan forliges med at det ikke er ægte læder :) men sys den ser super fin ud, og virker til at være stor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også en rigtig fin taske :) Elsker udsalg :)

Jeg har By Stroom Gisla, som er rigtig rummelig, pæn (IMO) OG i ægte læder! :) jeg fandt den på udsalg til lige omkring 400.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

By Stroom ganly har jeg set mig varm på.. Men ved ikke om jeg kan forliges med at det ikke er ægte læder :) men sys den ser super fin ud, og virker til at være stor :)

Jeg kan fortælle at jeg har en bystroom (dog Edel, ikke Ganly) der ikke er i læder, og den er præcis lige så flot, som da jeg købte den for snart to år siden. Så de kan sagtens holdes pæne selvom det ikke er læder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan fortælle at jeg har en bystroom (dog Edel, ikke Ganly) der ikke er i læder, og den er præcis lige så flot, som da jeg købte den for snart to år siden. Så de kan sagtens holdes pæne selvom det ikke er læder :)

Det lyder godt :)

Tror jeg køber den :)

Den ser så fin ud :) og kan bruge den bagefter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

By Stroom Ganly er dejlig stor. I torsdags havde jeg seks flasker og pulverdispensere, to gange grød, to gange mos, boks med kødboller, rugbrød, ost, banan, tøj, stofbleer (til gylpebabyer),vaskeklude, nattøj, hagesmække, savlesmække i massevis og legetøj til to :D

Nå ja - og så selvfølgelig pusleting - 12 bleer, en hel pakke vådservietter, pusleunderlag og et par stofbleer til det også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

By Stroom Ganly er dejlig stor. I torsdags havde jeg seks flasker og pulverdispensere, to gange grød, to gange mos, boks med kødboller, rugbrød, ost, banan, tøj, stofbleer (til gylpebabyer),vaskeklude, nattøj, hagesmække, savlesmække i massevis og legetøj til to :D

Say what=-O

Vil skynde mig at google et billede af denne skønne taske:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Say what=-O

Vil skynde mig at google et billede af denne skønne taske:)

Den er SKØN! Og selvom det ikke er ægte læder, så synes jeg, den holder sig super fin. Har brugt min i syv måneder nu - og det kan ikke ses :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

By Stroom ganly har jeg set mig varm på.. Men ved ikke om jeg kan forliges med at det ikke er ægte læder :) men sys den ser super fin ud, og virker til at være stor :)

Jeg købte ganly i går og tog mig selv i at tvivle om det var ægte læder alligevel på udseendet. Jeg kan godt mærke det ikkee r, men de har imiteret det ret godt.

Jeg har flaskebarn, og jeg har lige prøvet at pakke den op. Der er lommer til det hele, så det kan få en fast plads, og jeg kan have det her i den:

Termotaske til to sutteflasker med frostbrik, yderligere to sutteflasker, bøtte til mme, 0,5 l termoflaske til varmt vand, stofble til gylp, pusleclutch med plastposerulle, fuld vådserviettepakke, 5 bleer. Pusleunderlag, håndklæde 50*100, to stofbleer til at pusle med, et til to sæt tøj, min egen clutch, solbrille etui, nøgler, mobil, en legesag, to babyalarmer, en æske til en sut og så er det hele placeret så jeg kan se det fra oven og række direkte ned after det uden at løfte andre ting op pånær legesagen. Og så er der plads til at lægge en lilletøjpose ned hen over, eller et par stykker hvis legesagen ikke er der.

En stor og rummelig taske, hvor jeg stadig ikke har brugt den ene yderlomme til noget. Me like!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anly er udgået og erstattet af ganly

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

By Stroom Ganly er dejlig stor. I torsdags havde jeg seks flasker og pulverdispensere, to gange grød, to gange mos, boks med kødboller, rugbrød, ost, banan, tøj, stofbleer (til gylpebabyer),vaskeklude, nattøj, hagesmække, savlesmække i massevis og legetøj til to :D

Hold da op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ønsker ganly SÅ meget!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ønsker ganly SÅ meget!!!

:ditto

Jeg overvejer om jeg skal ønske mig den i fødselsdagsgave - den er da et musthave med 2 unger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været glad for min By Stroom Aida, men man kan bestemt godt se, at den er brugt. Selv om Ganly lyder lækker og det er fristende at ønske sig en ny (til jul ;)), så tror jeg umiddelbart jeg beholder den - men nu må vi se :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Jeg overvejer om jeg skal ønske mig den i fødselsdagsgave - den er da et musthave med 2 unger ;)

Præcis!!! Og så er den bare SÅÅÅÅ lækker! Jeg forventer også at vi slår os på flasken på et tidspunkt og der er det bare nødvendigt med en større. Og når man skal have grød med er det også rart med mere plads!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt ByStroom Gaida, den er ikke taget i brug ENDNU. Men den er STOR!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil gerne se min kommende pusletaske inden jeg køber den men hvor i aalborg/nordjylland kan man køber pusletasker?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babysam og ønskebørn er mine eneste bud i Aalborg, men ellers har jeg fået anbefalet den her:

http://www.ventetoj-outlet.dk

Der var også engang en butik nede i nærheden af hovedbiblioteket i Aalborg, der forhandlede bystroom pusletasker :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Salling i Aalborg har også pusletasker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der har Bea eller Gaby fra ByStroom ?

Overvejer også en af pusletaskerne fra Babymel ... Ihh... Det er svært :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg bestilt Alba fra Bystroom, glæder mig til at modtage den med posten :) . Fandt den til halv pris, og synes den er fin og rummelig til prisen.

post-8145-0-86276800-1407959370_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER