Fru_Simonsen

Mærker i liv?

24 indlæg i dette emne

Jeg tror jeg så småt gør :wub

 

Er stadig lidt i tvivl, men jeg har i en uges tid nu mærket "noget".. Ikke spark, men bare sådan en fornemmelse af at noget rumsterer lidt, på en meget stilfærdig måde. Har flere gange i dag bemærket noget der "kildede" eller "strejfede" - men ikke desiderede "puf", så jeg er stadig i tvivl... men jeg tror næsten det er den- hvad skulle det ellers være? :)

Mærker i noget?

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror jeg så småt gør :wub

 

Er stadig lidt i tvivl, men jeg har i en uges tid nu mærket "noget".. Ikke spark, men bare sådan en fornemmelse af at noget rumsterer lidt, på en meget stilfærdig måde. Har flere gange i dag bemærket noget der "kildede" eller "strejfede" - men ikke desiderede "puf", så jeg er stadig i tvivl... men jeg tror næsten det er den- hvad skulle det ellers være?  :)

Mærker i noget?

 

Spændende og skønt :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror måske også, at jeg mærker noget. Jeg har svært ved at forklare det, synes mest det føles puf-agtigt (nogle gange på en lidt ubehagelig måde :unsure). Synes sørme det er svært at vide om det er fra livmoder, mave eller tarme :D :blush Noget sker der derinde ;)

 

Glæder mig til at være sikker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :) Er det mon bobler, I mærker?!

Til NF sagde Jordemordern, at man ca vil kunne begynde at mærke bobler omkring uge 19 - men jeg ved ikke lige hvordan "bobler" føles ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag, er enhver tvivl væk :wub - Jeg lå i min seng og tog et hvil da jeg trykkede fingrene på maven og fik et "puf" tilbage. Meget tydeligt <3

Og sådan er det fortsat i dag. Jeg mærker tit små prik eller puf! Faktisk så sent som imens jeg sidder og skriver dette :loveshower

Det er lidt ligesom om, at nu ved jeg hvad jeg skal lægge mærke til, så nu opdager jeg det når det sker. Lidt svært at forklarer.. Det kommer forskellige steder- lidt i den ene side ud mod lysken, lidt under navlen og lidt nede ved kønsbenet... men som sagt, der er ingen tvivl mere :kuller

 

Første gang mærkede jeg det i uge 17, og de 2 sidste gange har jeg mærket det fra 15+0 og 15+2 - jeg er i dag 15+5, så det er faktisk meget tæt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke jeg har mærket noget endnu og jeg er super utålmodig. Er nu 17+3 og vil så gerne mærke den lille spire. Synes dog jeg kan fornemme dens hjerteslag når jeg mærker nederst på maven og rigtig fokusere. Min søster og mand synes også de kunne adskille dens og mit hjerte, da den lille fiskekutter jo pumper derudad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også mærket liv...-er jeg ret sikker på. Små bobler. Men ser nu frem til de godt spark hvor man ikke er i tvivl og min mand også kan mærke det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik et kæmpe spark i den ene side her til aften... åh det var skønt <3 Jeg mistænker at moderkagen ligger i vejen, for jeg mærker kun noget i siderne..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nu 100% sikker på, at jeg mærker liv derinderfra :kuller

Har 3 gange i eftermiddag/aften slappet af på sofaen og mærket puf efter puf :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nu 100% sikker på, at jeg mærker liv derinderfra :kuller

Har 3 gange i eftermiddag/aften slappet af på sofaen og mærket puf efter puf :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nu 100% sikker på, at jeg mærker liv derinderfra :kuller

Har 3 gange i eftermiddag/aften slappet af på sofaen og mærket puf efter puf :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på festival og mærker hende rigtig hygge sig og mosle rundt til tider. - har ihvertfald konstateret at hun ihvertfald ikke er Poul krebs fan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker stadig ikke det vilde - men ligesom i min første graviditet ligger moderkagen foran - og der mærkede jeg først for alvor liv omkring uge 25. Så jeg venter tålmodigt endnu :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker stadig ikke det vilde - men ligesom i min første graviditet ligger moderkagen foran - og der mærkede jeg først for alvor liv omkring uge 25. Så jeg venter tålmodigt endnu :-)

 

:ditto Sjovt, det er præcis det samme med mig :P

Men synes jeg mærker lidt rumsteren dernede nu, men igen nogle gange er det sikkert også bare luft i tarmene :rolleyes Synes først jeg blev rigtig sikker sent i min forrige graviditet, men hun var også godt aktiv til sidst - lige så folk gloede og man kunne læse "Alien...!" i deres øjne :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Moderkagen ligger også foran hos mig - men har heldigvis mærket mere til hende ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mærker stadig kun bobler ind imellem. Men håber det snart kommer så jeg føler han er derinde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

18+5, mærker intet endnu :(

Er utålmodig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 18+0 idag og mærker ham nu møffe rundt hver dag. Jeg har mærket ham som små bobler første gang omkring 15+0.. nu mærker jeg ham også som små puf. Det er helt fantastisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i dag 19+0 og mærker den mere og mere. Åh der er så hyggeligt. Min mand har dog ikke kunne mærke det endnu, han er ved at Være en smule irriteret over sparkede stopper så snart han får en hånd på min mave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

19+2, nu begynder jeg at mærke noget - små bitte blop :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaa :loveshower I går aftes fik jeg en masse puf langt nede lige over skambenet :loveshower Lå bare og nød de små puf :kuller Det blive ved i 30-45 min. Så dejligt, især pga. Total nedsmeltning, som ikke rigtig vil slippe sit tag :blush :(

Der er gang i den igen nu :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også Mie har læst baby bøgerne med at hun fra uge 24 skal være aktiv og mærkes hver dag - for hold nu op der er gang i hende ❤️ Det er helt vidunderligt altså og den kommende far blev helt overrasket over hvor hårdt hun kan spark nu ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg de seneste dage har mærket de første små puf....men er nu lidt i tvivl...håber det snart bluver mere og varer længere så jeg ikke er i tvivl...:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er begyndt at kunne se det udenpå maven nu :wub Synes det ser så sødt ud når hun har sine små aktive perioder derinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER