Guest Sukkergrisen

Test uge 27

87 indlæg i dette emne

Den var i hvert fald ude i går da jeg tog en test for den var negativ :) så hvorfor mine bryster bliver mere og mere ømme og faste kan jeg håbe på skyldes en spire :)

Men tester først tirsdag for det er den dag jeg kan teste eftersom det så er 14 dage siden IUI og hvis den er negativ og mens ikke er kommet tester jeg igen torsdag som er den dato jeg skal give klinikken besked..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå jeg er ude.. Har fået mens i aftes/i nat.. Så om ikke andet kan vi da komme hurtigt videre til næste forsøg.. :(

Ønsker alle jer andre held og lykke med stregerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv øv.. Men ja så er det bare om at komme hurtigere videre..

Jeg har her til morgen lidt mens murren i underlivet, så mon min mens er på vej nu :( jeg håber ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er en tosse - der ikke kan lade være med at teste.. Igår morges - efter måske 5 timers søvn (jeg skulle fra aftenvagt til dagvagt)... Så selvfølgelig var den negativ, særligt fordi at, er min cyklus 28 dage, kommer mens tidligst tirsdag. De ømme bryster er aftaget her, hvilket får mig til at tænke det er PMS.. Men håber om den er der i første hug er der sgu alligevel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå jeg er ude.. Har fået mens i aftes/i nat.. Så om ikke andet kan vi da komme hurtigt videre til næste forsøg.. :(

Ønsker alle jer andre held og lykke med stregerne

 

Åååårh hvpr træls :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle af jer andre som føler jer mega oppustet?

Det gør jeg, og vægten siger da også derefter. :-(

Mine bryster er også lidt ømme hvis man trykker på dem.

Og især hvis kæresten krammer mig, så kan jeg rigtig mærke det.

Håber det er et godt tegn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle af jer andre som føler jer mega oppustet?

Det gør jeg, og vægten siger da også derefter. :-(

Mine bryster er også lidt ømme hvis man trykker på dem.

Og især hvis kæresten krammer mig, så kan jeg rigtig mærke det.

Håber det er et godt tegn.

Uhhh det lyder da lovende.. Jeg kom self til og snydeteste i dag.. Og jeg gik så fra den efter 2 min fordi jeg var sikker på den var negativ.. Da jeg så kom tilbage 1 1/2 time senere er der altså en streg nr. 2.. Ikke sindsyg tydelig men den er der i hvert fald.. Nu fortryder jeg lidt at jeg ikke blev her..men uanset hvad så har jeg aldrig nogensinde før kunne få en streg mere heller ikke efter tid.. Så håber da der er noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom også til at tage en test her nu, selvom det først er om to dage jeg skal have taget blodprøve. Og den var tydelig! Også i strakt arm! Håber bare den bliver der så, den lille :-D og idag er det 14 dage siden jeg tog æl sprøjte. Så den er ihvertfald ude. Men skal nok komme med en update mere Imorgen og onsdag :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh det lyder da lovende.. Jeg kom self til og snydeteste i dag.. Og jeg gik så fra den efter 2 min fordi jeg var sikker på den var negativ.. Da jeg så kom tilbage 1 1/2 time senere er der altså en streg nr. 2.. Ikke sindsyg tydelig men den er der i hvert fald.. Nu fortryder jeg lidt at jeg ikke blev her..men uanset hvad så har jeg aldrig nogensinde før kunne få en streg mere heller ikke efter tid.. Så håber da der er noget

 

Det lyder sqda os lovende for dig :D

Jeg har heller aldrig prøvet at få en streg nr.2. men ved du hvad, den kom sku idag!

Tør ikke rigtig tro på det, før jeg har fået taget en blodprøve på onsdag i skive.

Og nu har jeg bestilt to clearblue - en digital med uge indikator og en alm. :)

Så må vi se, vi krydser stadig aaaalt, hvad vi har :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er dælme dytme fedt!!! Stort tillykke tør man næsten gody sige... Jeg tør så slet ikke tro på noget som helst eftersom jeg ikke ved hvor lang tid der gik inden nr. 2 streg kom.. Så tror ikke på noget før jeg har en indenfor tid..

Fedt du går også i skive ligesom jeg :) så må vi da håbe vi begge er de heldige dernede fra denne måned :) hehe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, hvor gad jeg godt følge trop, men jeg har desværre testet negativ

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er dælme dytme fedt!!! Stort tillykke tør man næsten gody sige... Jeg tør så slet ikke tro på noget som helst eftersom jeg ikke ved hvor lang tid der gik inden nr. 2 streg kom.. Så tror ikke på noget før jeg har en indenfor tid..

Fedt du går også i skive ligesom jeg :) så må vi da håbe vi begge er de heldige dernede fra denne måned :) hehe..

Ja det ku være så fedt hvis vi var nogle af de heldige denne gang. :-D

Hvor lang tid har i egentlig prøvet?

Vi har prøvet i 2 1/2 år :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det ku være så fedt hvis vi var nogle af de heldige denne gang. :-D

Hvor lang tid har i egentlig prøvet?

Vi har prøvet i 2 1/2 år :-)

Ja så fedt :) vi har prøvet i et år her til juli.. Men fordi vi fandt ud af at jeg har PCO tilbage i november mente de godt vi kunne starte behandling op.. Pressede selv lidt på også :)

Er der nogen af jer hvor der er en grund eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så fedt :) vi har prøvet i et år her til juli.. Men fordi vi fandt ud af at jeg har PCO tilbage i november mente de godt vi kunne starte behandling op.. Pressede selv lidt på også :)

Er der nogen af jer hvor der er en grund eller?

Ååh okay :-)

Jamen min kæreste har lidt dårlig sæd, men ikke så dårlig, at det ikke kan bruges, og ellers er der ikke noget i vejen siger de :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så fedt :) vi har prøvet i et år her til juli.. Men fordi vi fandt ud af at jeg har PCO tilbage i november mente de godt vi kunne starte behandling op.. Pressede selv lidt på også :)

Er der nogen af jer hvor der er en grund eller?

Ååh okay :-)

Jamen min kæreste har lidt dårlig sæd, men ikke så dårlig, at det ikke kan bruges, og ellers er der ikke noget i vejen siger de :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HEld og lykke til jer der skal teste!!! :) :loveshower  Det er hyggeligt at kunne følge med og slå ventetiden  ihjel. :bed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååh okay :-)

Jamen min kæreste har lidt dårlig sæd, men ikke så dårlig, at det ikke kan bruges, og ellers er der ikke noget i vejen siger de :-)

Årh det var dejligt :) men den kan jo også sagtens bruges kan jeg se på testen :) hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle sådan tisse så var tidligt oppe og tog en test.. Stregen er lidt tydeligere end i går og den klarede og komme indenfor tiden.. Synes bare jeg har en del mens murren :/ hmmmm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HEld og lykke til jer der skal teste!!! :) :loveshower Det er hyggeligt at kunne følge med og slå ventetiden ihjel. :bed

Tusind tak :-D

Ja det er altid hyggeligt :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh det var dejligt :) men den kan jo også sagtens bruges kan jeg se på testen :) hehe

Ja heldigvis :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle sådan tisse så var tidligt oppe og tog en test.. Stregen er lidt tydeligere end i går og den klarede og komme indenfor tiden.. Synes bare jeg har en del mens murren :/ hmmmm

Jeg har også lidt muren, ind imellem, men håber ikke det har noget at sige.

Dejligt for dig at stregen var lidt tydeligere :-)

Vil også tage et test her engang når jeg står op, så skal jeg nok lige vende tilbage :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder sqda os lovende for dig :D

Jeg har heller aldrig prøvet at få en streg nr.2. men ved du hvad, den kom sku idag!

Tør ikke rigtig tro på det, før jeg har fået taget en blodprøve på onsdag i skive.

Og nu har jeg bestilt to clearblue - en digital med uge indikator og en alm. :)

Så må vi se, vi krydser stadig aaaalt, hvad vi har :D :D

Inden du modtager den digitale med uge indikator, så vil jeg bare spørge, hvad du forventer af den? Jeg blev nemlig selv skuffet da jeg købte den i første graviditet ;) Den fortæller dig nemlig ikke om du er 4+3 eller lign. Men derimod for længe der er siden befrugtning- og det ved du jo, når du har fået æg op ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med II piger :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med de pos. Teste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inden du modtager den digitale med uge indikator, så vil jeg bare spørge, hvad du forventer af den? Jeg blev nemlig selv skuffet da jeg købte den i første graviditet ;) Den fortæller dig nemlig ikke om du er 4+3 eller lign. Men derimod for længe der er siden befrugtning- og det ved du jo, når du har fået æg op ;)

 

Jamen jeg ved ikke hvad jeg forventer :P

Bare at jeg ikke kan vente til blodprøve imorgen :)

Bare for at prøve :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER