Pada

Bk træf i nordjylland :)

249 indlæg i dette emne

Det kunne være super at dele pålægsposten!

Hvad vil du tage med?

 

Åh, jamen det er sådan set mig lige meget, men jeg kunne tage en skæreost, smøreost med og en go slagter-leverposteg måske? Og så ku du måske tage noget kødpålæg med? Eller omvendt? Og hvordan med smør - er det også inde under pålægsposten? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super! :P :glad

 

 

Yay! Skal hun bruge en højstol? For så skal vi lige ha anskaffet én :)

Hmm… Jeg ved faktisk ikke lige hvad vi mangler.. Er der andre poster der måske skal deles for ikke at blive for dyre?

 

Det skulle lige være drikkevare posten - medmindre at det er fint for dig Pada at stå for den selv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skulle lige være drikkevare posten - medmindre at det er fint for dig Pada at stå for den selv?

Altså vi har allerede kaffe og te, og så køber jeg lidt sodavand og danskvand, så det er en rimelig billig post. Hvad med frugten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jamen det er sådan set mig lige meget, men jeg kunne tage en skæreost, smøreost med og en go slagter-leverposteg måske? Og så ku du måske tage noget kødpålæg med? Eller omvendt? Og hvordan med smør - er det også inde under pålægsposten?

Lad os bare gøre det sådan! :super Jeg tager bare noget smør med også. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis nogen mangler noget at tage med, kunne det måske være lækkert med lidt juice og kakao :blush 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God ide! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis nogen mangler noget at tage med, kunne det måske være lækkert med lidt juice og kakao :blush

Så tager jeg juice og kakao med :)

M. Er begyndt at sidde på almindelig stol, ellers tager jeg vores IKEA stol med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor jeg altså glæder mig!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tager jeg juice og kakao med :)

M. Er begyndt at sidde på almindelig stol, ellers tager jeg vores IKEA stol med :)

 

Super :glad

 

Ih hvor jeg altså glæder mig!! :loveshower

 

:ditto :loveshower 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor jeg altså glæder mig!! :loveshower

:ditto :loveshower

(Jeg er forresten i bil, så for min skyld kan du sagtens sende Rasmus afsted :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto :loveshower

(Jeg er forresten i bil, så for min skyld kan du sagtens sende Rasmus afsted :))

 

Super.. Måske han tager på fisketur så. Han gider alligevel ikke alt det dame-børn-hejs og så er fisketuren også krydset af listen. To fluer med et smæk :P :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super.. Måske han tager på fisketur så. Han gider alligevel ikke alt det dame-børn-hejs og så er fisketuren også krydset af listen. To fluer med et smæk :P :badgirl

Haha det lyder perfekt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luna kommer med! ;) vi tager bare handi-sitt med, hvis der er en en stol vi må låne til den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luna kommer med! ;) vi tager bare handi-sitt med, hvis der er en en stol vi må låne til den?

 

Fedt! :D Og selvfølgelig. Kan den sidde på alle slags stole?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt! :D Og selvfølgelig. Kan den sidde på alle slags stole?

Den kan ikke sidde på stole med høj ryg, ellers ja!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kan ikke sidde på stole med høj ryg, ellers ja!

Kan den sidde på en almindelig skal stol?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan den sidde på en almindelig skal stol?

Ja det burde ikke være noget problem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg har sendt min adresse til alle nu (undtagen Barbamama :P ) men jeg er ikke sikker på jeg gjorde det rigtigt.. Har i fået den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg har sendt min adresse til alle nu (undtagen Barbamama :P ) men jeg er ikke sikker på jeg gjorde det rigtigt.. Har i fået den?

Nope! jeg har ikke fået den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ork.. Så har jeg gjort det forkert, og så er det kun Fru-Nielsen der har fået den :P Jeg sender til dig, Girl Next Door og ønskebebs nu. Så er det vist kun Troldemor og Tinakp der mangler, og de kører med dig, ikke? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM når du kører op, tager du så motorvejen eller Thistedvejen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM når du kører op, tager du så motorvejen eller Thistedvejen?

Jeg plejer at tage Thisted-vejen. :) Vil du med da? (Jeg regner så godt nok med at være ved Pia lidt før - 9'ish)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg plejer at tage Thisted-vejen. :) Vil du med da? (Jeg regner så godt nok med at være ved Pia lidt før - 9'ish)

Det vil jeg gerne, for manden stjæler åbenbart bilen <_< Men kun hvis det ikke er træls for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg gerne, for manden stjæler åbenbart bilen <_< Men kun hvis det ikke er træls for dig

Jamen hvis du tør (jeg har tendens til at fare vild :blush) så skal du være velkommen :) Du kan lige sende mig en om med din adresse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ork.. Så har jeg gjort det forkert, og så er det kun Fru-Nielsen der har fået den :P Jeg sender til dig, Girl Next Door og ønskebebs nu. Så er det vist kun Troldemor og Tinakp der mangler, og de kører med dig, ikke? :)

Jo de kører med mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER