Pada

Bk træf i nordjylland :)

249 indlæg i dette emne

Hehe.... Så kom jeg også forbi :P

 

Jamen hvad mangler?

 

Kage?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kage, pålæg… og hvad folk ellers kunne tænke sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal jeg tage noget snolder med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal jeg tage noget snolder med?

 

Det lyder da ikke så dårligt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må desværre melde afbud. Er blevet inviteret til bangsbo museum i Frederikshavn, som laver en udstilling angående modstandsmænd under anden verdens krig. Og min bedstefar var/er radiomanden der modtog beskeder fra England. Og han vil gerne have mig med til åbningen af udstillingen, da jeg er den eneste sådan rigtig historieinteresseret i vores familie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må desværre melde afbud. Er blevet inviteret til bangsbo museum i Frederikshavn, som laver en udstilling angående modstandsmænd under anden verdens krig. Og min bedstefar var/er radiomanden der modtog beskeder fra England. Og han vil gerne have mig med til åbningen af udstillingen, da jeg er den eneste sådan rigtig historieinteresseret i vores familie

Øv bøv! Men jeg kan godt forstå du tager afsted - det lyder spændende.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager noget pålæg med! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må desværre melde afbud. Er blevet inviteret til bangsbo museum i Frederikshavn, som laver en udstilling angående modstandsmænd under anden verdens krig. Og min bedstefar var/er radiomanden der modtog beskeder fra England. Og han vil gerne have mig med til åbningen af udstillingen, da jeg er den eneste sådan rigtig historieinteresseret i vores familie

Æv da, men god tur :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og ja kage og snolder kan vi lide :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager noget pålæg med! :)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt, så "sætter" jeg mig på kageposten ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke noget overblik over hvem der tager børn med, og jeg er bare stadig max ubeslutsom i forhold til om Theodor skal med..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er opdateret i første indlæg - ikke med  hvem der tager børn med.. Det har jeg nemlig heller ikke noget overblik over.. :) I kan også bare bestemme jer på dagen. Så må vi bare håbe der er stole nok ;) Vi har to højstole, men jeg ved ikke om de børn der kommer er for store? :)

 

Elliot er her i hvert fald ;)

 

Er der nogen der kommer med offentlig transport?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A er bare også begyndt at blive utålmodig - så fik lovet ham at tage en beslutning i aften :p Hæhæ. Nu må vi se. Kan nemt selv tage en stol med, hvis det bliver..

Jeg tænker :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A er bare også begyndt at blive utålmodig - så fik lovet ham at tage en beslutning i aften :P Hæhæ. Nu må vi se. Kan nemt selv tage en stol med, hvis det bliver..

Jeg tænker :P

 

Altså vi har trip trappen, der kan han jo godt sidde i? :) Så nupper Elliot ikea-stolen og så må vi se om vi har brug for flere stole :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber, at I får en fantastisk dejlig dag! Er dybt misundelig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan jeg også melde mig herinde... Skal jeg evt dele pålægsposten? For det kan godt blive en dyr post...

Jeg glæder mig så meget til at møde jer.....!! Jeg ville meget gerne have haft Elin med, men køreturen bliver liiiige lang nok. Hvis det bliver aktuelt kan jeg tage en IKEA højstol med...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vi har trip trappen, der kan han jo godt sidde i? :) Så nupper Elliot ikea-stolen og så må vi se om vi har brug for flere stole :)

Sagtens! Han bruger tripp trapp både herhjemme og i vs - uden bøjle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan jeg også melde mig herinde... Skal jeg evt dele pålægsposten? For det kan godt blive en dyr post...

Jeg glæder mig så meget til at møde jer.....!! Jeg ville meget gerne have haft Elin med, men køreturen bliver liiiige lang nok. Hvis det bliver aktuelt kan jeg tage en IKEA højstol med...

Det kunne være super at dele pålægsposten!

Hvad vil du tage med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan jeg også melde mig herinde... Skal jeg evt dele pålægsposten? For det kan godt blive en dyr post...

Jeg glæder mig så meget til at møde jer.....!! Jeg ville meget gerne have haft Elin med, men køreturen bliver liiiige lang nok. Hvis det bliver aktuelt kan jeg tage en IKEA højstol med...

 

God ide at dele den post! :super Vi må lige se om der kommer andre børn, der har brug for stol :)

 

Sagtens! Han bruger tripp trapp både herhjemme og i vs - uden bøjle.

 

Super. Så piller vi bare bøjlen af (læs: får Rasmus til at pille bøjlen af) :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tager jeg sgu Theodor med :D done! Jeg har besluttet mig! :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad mangler vi? :D

Jeg regner med Melussen kommer med, egentlig kunne hun godt have hyggetid med farmand, men nu ryger hun altså med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tager jeg sgu Theodor med :D done! Jeg har besluttet mig! :P

 

Super! :P :glad

 

Hvad mangler vi? :D

Jeg regner med Melussen kommer med, egentlig kunne hun godt have hyggetid med farmand, men nu ryger hun altså med ;)

 

Yay! Skal hun bruge en højstol? For så skal vi lige ha anskaffet én :) 

Hmm… Jeg ved faktisk ikke lige hvad vi mangler.. Er der andre poster der måske skal deles for ikke at blive for dyre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der kommer med bussen herop? Rasmus vil gerne hente ved bussen, men hvis alle selv finder herop i bil, så behøver han jo ikke være hjemme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næste gang så vil jeg også gerne med :) Men denne gang holder vi 2 års fødselsdag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER