pjevser79

jagten på ægløsning :)

18 indlæg i dette emne

Så går jagten ind på at finde hvornår jeg har æl. Har prøvet de billige strimler men der blev det kun et meget svagt streg så var ikke sikker om det var der.

Men desværre ikke noget barn.

Så prøvede vi der hvor jeg troede jeg havde æl der havde jeg tegn men nej igen ikke en baby.

Så nu prøver jeg claer blue æl test så krydser finger igen. Starter i morgen ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:goodluck med det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første testdag ingen æl prøver igen i morgen ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck herfra også :goodluck

Jeg har selv prøvet med de billige strimmeltests, og dem kan jeg simpelthen ikke lave positive <_<

Men jeg kunne sagtens med clear blue - faktisk også hvor jeg stod med en "skyggestreg" på en strimmeltest, men en klokkeklar :) på Clear blue :wub Så dem har jeg besluttet, at de må være pengene værd - også må den da være der før eller siden ;)

Masser af :bd :bd :goodluck :goodluck til dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testdag 2 ingen æl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvornår du tester, men det plejer at være bedst at tage for ÆL, fra kl. 10-20.. Og ved graviditet er det bedst med morgen urinen..

Håber snart på en positiv test!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen æl i dag øvøv men er begyndt at få tegn på æl så krydser finger for i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for at du rammer den i morgen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så går jagten ind på at finde hvornår jeg har æl. Har prøvet de billige strimler men der blev det kun et meget svagt streg så var ikke sikker om det var der.

Men desværre ikke noget barn.

Så prøvede vi der hvor jeg troede jeg havde æl der havde jeg tegn men nej igen ikke en baby.

Så nu prøver jeg claer blue æl test så krydser finger igen. Starter i morgen ss

Vi bruger ikke ÆL endnu. Indtil videre hygger vi bare hver anden dag. Kan anbefales! Bliver så glad i låget :loveshower

Skal nok fortælle om 12 dage, om det er en metode, der virker :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DEt lyder da dejligt ss vi har det problem at min kæreste Arb meget Så der er ikke meget tid til sex desværre så prøver med æl test

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DEt lyder da dejligt ss vi har det problem at min kæreste Arb meget Så der er ikke meget tid til sex desværre så prøver med æl test

You are not alone ;) Dog har vi i denne måned muligheden for at ses hinanden hver dag, så vi har besluttet os for, at jeg IKKE må teste ÆL denne måned, så håber vi, at det giver bid, når vi har indført :hump hver anden til tredje dag istedet :P

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ER godt nok spændt på at teste i dag hele min krop siger æl så jeg håber på at testen siger det samme ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TRo ikke på de teste min krop skriger æl men testen siger nej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TRo ikke på de teste min krop skriger æl men testen siger nej

Håber de bliver positive alligevel, du kan jo godt have tegnene, men så først på ÆL i aften eller i løbet af natten. Husk at teste på ca. samme tidspunkt hverdag :)

Som jeg har skrevet tidligere, så har jeg personligt haft bedre erfaring med CB end de billige strimmeltests.

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber de bliver positive alligevel, du kan jo godt have tegnene, men så først på ÆL i aften eller i løbet af natten. Husk at teste på ca. samme tidspunkt hverdag :)

Som jeg har skrevet tidligere, så har jeg personligt haft bedre erfaring med CB end de billige strimmeltests.

:goodluck

Tester ca samme tid og bruger cb men må se i morgen omkring middag hvad den så siger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen ting Øvøv har jeg så ikke æl el hvad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen ting Øvøv har jeg så ikke æl el hvad

Det er ikke til at konkludere endnu. Der er nogen der bare ikke kan få ÆL-teste til at blive positive :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HÅBER at jeg er en af dem der ikke kan ss for jeg har haft ondt i læn og mave og den klar slim som jo er tegn på æl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER