Marianne1983

Øjenkontakt tæt på...

5 indlæg i dette emne

Min baby vil ikke have øjenkontakt når hun er tæt på mit ansigt og jeg løfter hende, så vender hun ansigtet. Der er fin øjenkontakt ellers og hun er glad. Der er også øjenkontakt når jeg ammer. Ved ikke om jeg skal være bekymret?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

4 måneder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt nyfødte har ikke så godt syn, og ser faktisk bedst på ca. 30 cm's afstand - eller den afstand der er mellem jer, når du ammer. Hvis hun kommer tættere på end det, vil hun ikke kunne se dig tydeligt. 

 

Jeg ved ikke hvornår deres syn forbedres, det er vel noget der kommer gradvist. Men mon ikke hun kigger væk, fordi du kommer for tæt på, og hun så ikke kan se dig tydeligt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du kan holde øjenkontakt på ca. 30 cm afstand, så ville jeg ikke blive nervøs hvis hun ikke vil helt tæt på. Det kommer senere, når synet bliver bedre:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar. Tror da heller ikke der er noget i vejen, var bare lidt bekymret for kontakten mellem os, om jeg måske prøver for meget at få øjenkontakt, men på den anden side så ville hun nok ikke kigge på mig når hun spiste hvis det var for meget med øjenkontakten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER