TinaHornstrup

bløder...

3 indlæg i dette emne

Har ikke oplevet det under mine to andre graviditeter. Skal jeg være bekymret? Det er kun lidt på toiletpapiret men er alligevel bekymret... god weekend allesammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har blødt både i denne graviditet og i graviditeten med min datter. Min datter kom til verden og er sund og rask. Denne gang ved jeg endnu ikke hvordan det går, indtil videre har jeg blødt af flere omgange siden 5+6. Jeg har hidtil, forsøgt, at tro på, at det blot er min krop der er fucked og skaber sig når den bygger børn.

Hvordan bløder du? Er det svage strejf på papiret? Hvor langt er du? Hvis det er svage strejf på papiret kan det sagtens være slimhinderne der er sarte, det kan det nu også hvis der kommer mere.

EDIT: Kan se du er rimelig langt henne med termin 1. December, så ville jeg ikke være så bekymret. Højest sandsynligt er det slimhinderne. Hvis I har haft samleje, du har været meget aktiv eller lign. Kan de godt reagere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak ønskebebs... det er nok bare slimhinderne for det var meget lidt blod på toiletpapiret. .. knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER