Ema

UV telt

5 indlæg i dette emne

Så sådan et UV-telt i en babybutik den anden dag og tænkte først at det var da supersmart og sådan et måtte jeg have til Freja.

Men efterfølgende har jeg så tænkt lidt mere over det og kan ikke rigtig finde ud af om det virkelig er smart eller måske lidt unødigt?

 

Er der nogle der har erfaringer med sådan nogle telte?

 

Min største bekymring går egentlig på om de ikke bliver mega varme? Og hvis de så alligvel skal stå i skyggen for ikke at blive varme er det så nogen ide i forhod til bare et tæppe på jorden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har et uv-telt.. Har nærmest ikke brugt det, selvom vi har haft det siden Dicte var 1 måned (nu er hun et år). Unødvendigt, mener jeg.. Det er få situationer hvor det har vist sig nyttigt her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har arvet et. Havde ikke selv købt det. Synes ikke den blev varm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har et, som blev brugt 5-10 gange da Dicte var helt lille. Nu er hun 2 år, og syntes det er sjovt at have det oppe uden for. Så vi har puttet mange dukker, læst bøger osv derinde i år.

Nu får vi snart en lillesøster, lige når Dicte skal til at holde 3 ugers sommerferie, og der tror jeg helt klart vi kommer til at bruge det til baby, da Dicte jo er vant til vi er ude og lave en masse ting, og så må baby følge med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, Tak for input. Er stadig i tvivl om det bliver nyttigt eller ej, så må lige i tænkeboks

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER