My love

Bind efter fødslen

21 indlæg i dette emne

Nu har jeg hørt at både Skejby og Randers sygehus sparer de bind væk man får efter fødslen. Og kan ikke lade være med at tænke hvad Søren man så skal bruge. For de der Giga bind var da klart det bedste lige efter fødslen og synes ikke jeg har fundet nogen der var lige så gode.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv evt lige at hive fat i Lilleprinsessen. Hun anbefalede mig nogle bind, som jeg var meget glad for, men jeg kan ikke huske, hvad de hed :chin: Er du da blevet gravid igen? :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv evt lige at hive fat i Lilleprinsessen. Hun anbefalede mig nogle bind, som jeg var meget glad for, men jeg kan ikke huske, hvad de hed :chin: Er du da blevet gravid igen? :glad

Det slog mig bare at dem ville jeg være kede af at undvære.

Hm teor det ikke. Men havde søndag nogle underlige jag i siden, men var væk tirsdag. Har dig haft sådan lidt dårlig mave nogen dage, og i dag mega kvalme, lidt dårlig mave og utilpashed. I går ondt i maven som om jeg havde trænet helt vildt. Og det kan jeg sige at det hat jeg ikke ;)

Men så var det jeg læste hvordan de sparer væk, og tænkte bare øv med øv på, de der gode hospitals trusser og bind dem vil jeg ikke undvære ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså tena bind laver bind i str med dem de har på sygehusene!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså tena bind laver bind i str med dem de har på sygehusene!

Men er de ike kun til hvis man ikke kan holde på vandet? Synes at have hørt nogen sige de ikke er gode til efter fødslen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men er de ike kun til hvis man ikke kan holde på vandet? Synes at have hørt nogen sige de ikke er gode til efter fødslen

De laver også alm bind. Jeg havde ikk problemer med dem og blødte ikk igennem for to år siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De laver også alm bind. Jeg havde ikk problemer med dem og blødte ikk igennem for to år siden.

Se der lærte jeg da lige noget nyt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Natracare efterfoedselsbind  :loveshower  :loveshower  :loveshower

 

Det er de eneste, jeg vil have paa, naar jeg saa lige har brugt de 2-3 kaempebind, man faar udleveret hernede paa italiensk sygehus. Her skal man selv have baade nettrusser og bind med, saa jeg havde ovenstaaende og proevede godt andre, fordi jeg loeb toer... Noej, der er forskel paa den slags! Naeste gang syer jeg nogle vaskbare OG koeber Natracare. Saa maa jeg da vaere daekket ind! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Natracare efterfoedselsbind :loveshower :loveshower :loveshower

Det er de eneste, jeg vil have paa, naar jeg saa lige har brugt de 2-3 kaempebind, man faar udleveret hernede paa italiensk sygehus. Her skal man selv have baade nettrusser og bind med, saa jeg havde ovenstaaende og proevede godt andre, fordi jeg loeb toer... Noej, der er forskel paa den slags! Naeste gang syer jeg nogle vaskbare OG koeber Natracare. Saa maa jeg da vaere daekket ind!

:ditto ! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det på nettet man køber dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har koebt dem paa nettet, ja, men i en italiensk butik, naturligvis... Jeg kan ikke huske, hvor jeg for nyligt saa dem i en dansk netbutik, men proev at google det. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har koebt dem paa nettet, ja, men i en italiensk butik, naturligvis... Jeg kan ikke huske, hvor jeg for nyligt saa dem i en dansk netbutik, men proev at google det.

Det vil jeg gøre. Tusinde tak for hjælpen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De laver også alm bind. Jeg havde ikk problemer med dem og blødte ikk igennem for to år siden.

:ditto dem brugte jeg også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Goodnight libresse (de tykke) er de eneste jeg kunne bruge og ku tåle, verdens bedste bind..:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun købt nattebindene fra always, håber det er nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke kunne klare mig med natbind... 

 

Her er mine til en foedsel! og de er laekre, fordi de er uden kemi - jeg kunne ikke bruge andre uden at det gjorde av vaerre... :

http://www.med24.dk/hygiejneartikler/tamponer-trusseindlag/natracare-efterfodselsbind-10-stk/product_info.php/cPath/511_519/products_id/3349

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke kunne klare mig med natbind... 

 

Her er mine til en foedsel! og de er laekre, fordi de er uden kemi - jeg kunne ikke bruge andre uden at det gjorde av vaerre... :

http://www.med24.dk/hygiejneartikler/tamponer-trusseindlag/natracare-efterfodselsbind-10-stk/product_info.php/cPath/511_519/products_id/3349

Hvor mange skal man forvente at få brug for?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange skal man forvente at få brug for?

Det er noget svært at sætte antal på, nogle bløder meget længe, andre bløder kun meget et par dage osv. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er noget svært at sætte antal på, nogle bløder meget længe, andre bløder kun meget et par dage osv. ;)

:ditto enig + man skal skifte bind ved hvert toiletbesøg (det fik jeg i hvert fald af vide på sygehuset pga. Infektionsrisiko)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto enig + man skal skifte bind ved hvert toiletbesøg (det fik jeg i hvert fald af vide på sygehuset pga. Infektionsrisiko)

Det samme her- desuden så lugter det også så meget, at andet ikke er til at holde ud, i min verden :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte vist 5 pakker af dem, men kunne nok godt have klaret mig med 4. Jeg er SUPER sart med bind og blod, saa jeg skifter ofte! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER