Tina80

4 dage før forventet mens

12 indlæg i dette emne

Skal først have mens om 4- 5 dage hvor jeg er på dag 28-29. Så det kan da ikke allerede være mens eller hvad. Er jo kun på dag 24 i dag. Men da jeg var på toiletet i morges kom der lidt slimet og blodig udflåd da jeg tørrede mig. nogl:-( e timer efter kom der lidt mere og siden har der intet været!!!

håber det er gode tegn og ikke min mens som Fucker helt op

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skal først have mens om 4- 5 dage hvor jeg er på dag 28-29. Så det kan da ikke allerede være mens eller hvad. Er jo kun på dag 24 i dag. Men da jeg var på toiletet i morges kom der lidt slimet og blodig udflåd da jeg tørrede mig. nogl:-( e timer efter kom der lidt mere og siden har der intet været!!!

håber det er gode tegn og ikke min mens som Fucker helt op

Sådan startede min mens i sidste uge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan startede min mens i sidste uge...

Hmm ja det kan ejg godt se i din signatur.

Håber bare inderligt det kan være implantion blødning, som jeg også prøvedei forrrige graviditet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm ja det kan ejg godt se i din signatur.

Håber bare inderligt det kan være implantion blødning, som jeg også prøvedei forrrige graviditet.

Det kan det vel også godt være :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber på implantation for dig:) Men nøjagtig som Nitzen, så begyndte min mens også nøjagtig sådan mandag, hvor der var lidt- også senere ingenting. Tirsdag ligesom mandag- og onsdag fik Jeg mens for fulde gardiner:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DEt sammen skete for mig sidst gang havde en del tegn på at der var noget men nej min mens kom desværre også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv det lyder da virkelig til i følge jer, at der ingen mulighed er for graviditet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan da godt være at du er gravid, selvom vi andres mens begyndte på den måde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

VEd min den første graviditet blødet jeg en del i starten da homonerne ikke var nok til at holde mens væk men jeg var gravid og har en skøn datter på 3 år nu så der er stadig håb for dig i nu ss krydser alt hvad jeg kan for dig vi skal på den igen her efter weekenden så jeg håber at der er en lille baby til OS denne gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

VEd min den første graviditet blødet jeg en del i starten da homonerne ikke var nok til at holde mens væk men jeg var gravid og har en skøn datter på 3 år nu så der er stadig håb for dig i nu ss krydser alt hvad jeg kan for dig vi skal på den igen her efter weekenden så jeg håber at der er en lille baby til OS denne gang

Dejligt at høre.

har lige været på toilet og der er stadigvæk intet slimet blod elelr andet- ej heller oppe i skeden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber virkelig for dig ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber meget for dig at det er et godt teg

Desværre begyndte min mens på helt helt samme måde båden denne gag og forrige gang, men håber det er et godt tegn hos dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER