Nitzen1987

Hvornår skal jeg forvente næste menstruation?

6 indlæg i dette emne

Jeg havde en MA i starten af december, men heldigvis kom min mestruation 4 uger og 3 dage efter min udskrabning, hvilket er tegn på at kroppen er kommet sig oven på aborten :) Jeg fik ellers at vide at der godt kunne gå et par måneder inden mens ville dukke op... Nu er min anden menstruation efter min MA så lige overstået - den kom noget før end jeg havde regnet med -min første cyklus var på 25 eller 26 dage.... Mit spørgsmål er så om jeg her i anden cyklus - som udgangspunkt skal regne med også vil være 25-26 dage? Jeg ved godt at mange oplever at længden på deres cyklus svinger, men hvordan beregner I testdag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har en veninde som køre en fast cyklus med p piller og da hun nu skal til at have det 2gang uden at jeg har haft det såååå...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

slet ingen bud? Hvad gør i andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min cyklus er forudsigelig som en gammel hest, så jeg har desværre ikke et godt råd.

Men du skal vel teste for ÆL før du skal teste for G eller? Og der plejer man jo at teste ca. fra 10. dagen - måske lidt før, når nu den første cyklus var kort?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gjorde det efter min SA i november, at jeg testede for ÆL, for at have en idé om hvornår jeg skulle teste næste gang.. Så det er mit bud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min cyklus har også meget svingende, men de siger, at det er fordi den stadig forsøger at finde ind i sin egen rytme efter mange år på p-piller.

Så jeg har haft cykluser på: November - december: 35 dage. December-januar: 28 dage. Januar-februar 26 dage. Så jeg har ÆL-testet, men vi har, som du jo ved, ikke haft heldet med os endnu. Ellers har jeg jo brugt elefantino en del, også sat den foregående måneds cyklus længde på :) Denne måned aner jeg ikke helt, hvordan jeg griber det an... Vi har talt om, at vi enten bare satser på sex hver 2.-3. dag også dropper jeg alt testerier denne cyklus, forhåbentlig kan det give et mere afslappet forhold til det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER