Mig_88

50 dage uden mens. test svagt positiv efter 2 t :/

7 indlæg i dette emne

Ja jeg ved godt man skal smide testen ud efter 5 min, for at undgå forvirring.. Men kunne ikke nære mig for liige at kigge efter en ekstra gang, og der var altså en meget svag steg nr. 2. Skulle aldrig have kigget, nu er jeg endnu mere i tvivl... :( 

 

Udover udebleven mens har jeg nogen få symptomer... Hmmm... 

 

Kan man overhovedet tilnærmelsesvis tillade sig at håbe? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg håber i hvert fald på dine vegne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak.. Jeg håber da jeg er gravid. Men samtidig har alle tests været negative. Har taget 5! :/  Og nu har jeg ikke flere. 

Men uanset hvad...- så giver min krop mig jo snart svar, om det er den ene eller den anden retning. Hader bare denne uvished... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber virkelig for dig der er gevinst. Men jeg kan selv lave svage anden streger på hver eneste test efter tid, har bruget 19 sidste gang, og kigget på hver eneste ene over tid....og jeg kører på 11 cyklus uden baby, dog med en ufrivillig abort i marts præcis på 8+0 blødte jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv ked af at høre med aborten :( 11 cyklus er lang tid at gå og vente ... For mig er det her 1, cyklus og har aldrig været gravid før, så ved slet ikke hvordan min krop ville reagere.. Eller om min psyke kan forsinke menstruationen. Det virker bare voldsomt at jeg skulle reagere fysisk når vi kun har prøvet i maj.

Prøver at overbevise mig selv om at jeg bare skal slappe af . Havde en pletblødninger de sidste 14 dages tid i maj, og har læst man godt kan pletbløde ved ÆL , og når ægget evt. Sætter sig fast. Hvis det er tilfældet, så burde jeg kunne teste positiv her de kommende dage.? Som jeg har forstået hele "systemet".

Sikke en smøre om en mistanke he he man bliver altså lidt skør...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv ked af at høre med aborten :( 11 cyklus er lang tid at gå og vente ... For mig er det her 1, cyklus og har aldrig været gravid før, så ved slet ikke hvordan min krop ville reagere.. Eller om min psyke kan forsinke menstruationen. Det virker bare voldsomt at jeg skulle reagere fysisk når vi kun har prøvet i maj.

Prøver at overbevise mig selv om at jeg bare skal slappe af . Havde en pletblødninger de sidste 14 dages tid i maj, og har læst man godt kan pletbløde ved ÆL , og når ægget evt. Sætter sig fast. Hvis det er tilfældet, så burde jeg kunne teste positiv her de kommende dage.? Som jeg har forstået hele "systemet".

Sikke en smøre om en mistanke he he man bliver altså lidt skør...

Ja man bliver lidt skør:-) Det skal nok komme enten baby eller mens. Det tager de fleste et år at blive gravide. Vi holder pause nu pga behandling og skørhed, så en sommer uden at tænke på baby, dejligt. Men GYN sagde for en del kom det af sig selv når de havde pause fra hende, så hun mener også psyken har meget at sige. Men det skulle vi ikke tænke på. Som om man kan slukke den, ha haaa.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber ikke det kommer til at tage et år, men det må tiden jo vise... :) jeg har vist aldrig oplevet der gik så lang tid mellem mine mens. siden jeg stoppede med P piller for et års tid siden...

Har også kvalme.. Men forestiller mig, at min intuition ville fortælle mig det mere tydeligt, hvis jeg virkelig var gravid. Den mens må godt bare snart komme! ):

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER