Posted September 6, 2014 Tak Mette og Majken! :kiss Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2014 Dagens morgenmave ;) 23+0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2014 Så fin en mavse :kuller Tak Maria! :kiss Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2014 Nu synes jeg da rigtig der begynder at ske noget! Så fin en babybule ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2014 Nu synes jeg da rigtig der begynder at ske noget! Så fin en babybule ;) Jeg synes det står stille ;) Er misundelig på dem der har en fin "bold" på maven... det får jeg bare aldrig med min lange overkrop! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2014 Hvor er den mave bare så fin altså!! Sådan en mave får jeg aldrig! ;) Du ser simpelthen så godt ud :kiss Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2014 Hvor er den mave bare så fin altså!! Sådan en mave får jeg aldrig! ;) Du ser simpelthen så godt ud :kiss Jeg synes du var så smuk gravid med Charlie! :kuller Jeg er vist bare "all over" gravid ;) selvom jeg endnu ikke kæmper med kiloene... Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 28, 2014 fine sara!! :loveshower Glæder mig til endnu et nyt mavebillede!! :7himmel Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 28, 2014 fine sara!! :loveshower Glæder mig til endnu et nyt mavebillede!! :7himmel Det må blive når jeg runder 26+0 :p Sys ikke der sker så meget! ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 11, 2014 Endnu et billede af mavsen! :gravid Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 11, 2014 Den er altså stadig meget fin din babyhule :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 11, 2014 Den er altså stadig meget fin din babyhule :loveshower Kan godt li du kommenterer på det samme billede i flere tråde :p Tak, synes også den er fiiiin :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 11, 2014 Kan godt li du kommenterer på det samme billede i flere tråde :P Tak, synes også den er fiiiin :biglove Selvfølgelig gør jeg det ;) Den mavse kræver en kommentar begge steder :wub (om jeg er voldsom skruk og det måske også spiller lidt ind... Det melder historien ikke noget om :rolleyes ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 11, 2014 Selvfølgelig gør jeg det ;) Den mavse kræver en kommentar begge steder :wub (om jeg er voldsom skruk og det måske også spiller lidt ind... Det melder historien ikke noget om :rolleyes ) Når du (SNART!) begynder at poste mavebilleder, så skal jeg gøre det samne hos dig :kiss Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 12, 2014 Hvor bliver den bare stor og flot nu! :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 12, 2014 Hvor bliver den bare stor og flot nu! :biglove Tak :biglove Føler mig også lidt tyk efterhånden :p Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 12, 2014 Så lækker en babyhule :wub Tak :wub :kiss Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 25, 2014 Så fik jeg taget nyt billede... 29+1 Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 25, 2014 Yay :loveshower Den er helt vildt rundt i dag... Ikke at den ikke ellers har været rund ;) Såååå fin :kiss Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 25, 2014 Jeg er vild med din hovedbeklædning :P Flot mave :kuller Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 25, 2014 Yay :loveshower Den er helt vildt rundt i dag... Ikke at den ikke ellers har været rund ;) Såååå fin :kiss Ja den begynder at være fin rund... synes faktisk at den indtil nu har siddet ret lavt... ;) og tak søte! :kiss Share this post Link to post Share on other sites