Mig_88

48. dag uden mens...Negativ test.

7 indlæg i dette emne

Hej alle

 

Jeg er ny herinde. Og ret forvirret :-) 

 

Min kæreste og jeg vil rigtig gerne have et barn (sjovt nok). Min cyklus er ret uregelmæssig men som regel får jeg mens ca. hver 5 uge. de seneste måneder har det dog mere været hver 4. -3. uge. 

 

nu har vi prøvet at få en baby, og jeg har ikke haft mens i 48. dage i dag. Men tester kun bragende negativt. Har taget 3 tests, alle negative. Den seneste var dog ikke taget om morgenen. 

 

Det er bare så underligt! jeg føler mig træt og underlig tilpas i kroppen men det kan jo lige så vel være tankerne og tvivlen.

 

Er der mon håb for jeg er gravid?? :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg prøvede faktisk det samme for en måneds tid siden. Jeg havde i forvejen en aftale hos en gynækolog og mange messerne efter jeg havde stoppet piller. Det viste sig at jeg havde pco og slet ikke fik ægløsning. Ikke for at sige det er det du har, men du kan jo overveje at blive undersøgt. Det har i hvert fald Været rart for mig at få afklaring på hvad der foregår i kroppen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske du har sprunget en mens over?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke jeg har Pco, da jeg tydelig kan mærke når jeg har ÆL og har ingen symptomer på pco...Kunne godt tænkes jeg har sprunget en gang over. Har jeg bare aldrig prøvet før. Har ikke taget P piller i snart et år. Måske kan man ønske den ikke kommer, eller have meget fokus på den, så den udebliver.. Bare irriterende kun at have ÆL en gang hver 2.måned :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tog også test da det var og den var negativ' men efter 1,5 måned mere tog jeg en test og den var positiv og der var jeg så 16 uger henne, men få taget en blodprøve hos lægen han/hun kan fastslå det tidligere end testen sommetider kan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tog også test da det var og den var negativ' men efter 1,5 måned mere tog jeg en test og den var positiv og der var jeg så 16 uger henne, men få taget en blodprøve hos lægen han/hun kan fastslå det tidligere end testen sommetider kan.

Okay vildt... Man tæller hvor mange uger man er henne efter første dag i seneste mens., ikke? For så ville jeg være i uge 7 nu .. Og har en niven i underlivet som jeg ikke plejer at mærke. Plejer at have trykken når jeg skal ha mens. Det kunne da være spændende hvis der var noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at du enten skal tage til gynækolog eller læge og få taget en blodprøve. Så bliver du sikker. Og kan måske få en logisk forklaring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER