Allehånde

Hvilken app?

10 indlæg i dette emne

Hej gravide kvinder. Nu vil jeg også melde mig i klubben. Er idag 5+1 og har to drenge i forvejen på 5 og næsten 8 år. Nøøøj, hvor jeg glæder mig til at fortælle dem det! Den yngste plager dagligt om at få en baby, og tegner mærkelige dyr med babyer inde i maven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bruger den fra jordemoderforeningen og sundhedsstyrelsen. Den koster lidt (tror jeg gav 16 kr.)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 3 apps - har aldrig lært at begrænse mig :badgirl

 

- Graviditetskalenderen

- My Pregnancy

- Pregnancy

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du har iPad er vi glade for hello baby fra pampers. Den Jan kun bruges til at følge babys udvikling og så kan man se babys faktiske størrelse ved at dobbelt klikke på skærmen. Det er meget hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du har iPad er vi glade for hello baby fra pampers. Den Jan kun bruges til at følge babys udvikling og så kan man se babys faktiske størrelse ved at dobbelt klikke på skærmen. Det er meget hyggeligt :)

Det lyder super! Den skal vi helt klart have. Venter dog lige med at installere den på ipad'en til ungerne har fået det at vide, og det bliver først efter nakkefold. Vi skal lige være helt sikre så de ikke blir skuffede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder super! Den skal vi helt klart have. Venter dog lige med at installere den på ipad'en til ungerne har fået det at vide, og det bliver først efter nakkefold. Vi skal lige være helt sikre så de ikke blir skuffede.

Lyder som en god idé :) jeg synes den er super til at snakke med Felix om lillebror. Det gør det lidt næmmere at forstå at der faktisk er et billede af et foster :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, jeg kan altså ikke finde den app fra pampers. Der er en der hedder Hello! Baby, men den er altså lidt underlig og babyen er i hvert fald ikke i naturlig størrelse. Kan den hedde noget andet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har graviditets kalenderen - super god med billeder af et foster der svarer til et foster i samme uge som man selv er. Man kan indskrive dagbog, vægt og mavens omfang og give ugen stjerner derudover er der en graviditets ordbog med alt fra A-z omkring graviditet. (den koster et eller andet men er virkelig god og alle penge værd)

Så har jeg oh baby (workout/fitness) med graviditets venlige øvelser for hver uge fra uge 6 til 40 (den koster vist 30 kr) nem at gå til

Jeg har pregnancy pounds som er en app hvor man kan indtaste vægt og holde øje med om det er indenfor normalen eller det er ved at "løbe løbsk"

Jeg har i øvrigt IPhone hvilket gør en forskel :) det er helt andre apps til android og igen andre til Windows phone

Jeg var ikke fan af liberos app til min datter så har ikke hentet den denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, jeg kan altså ikke finde den app fra pampers. Der er en der hedder Hello! Baby, men den er altså lidt underlig og babyen er i hvert fald ikke i naturlig størrelse. Kan den hedde noget andet?

Jeg tror nok det er libero der har den, prøv at søg på det i stedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Great stuff really now could you please have a look on my site Lio.io and let me know if you found any issue. Thanks

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER