Ema

neonate baby alarm

4 indlæg i dette emne

Er der nogen der har sådan en, der har oplevet at den begynder at sortere støj?

Freja har sådan en bamse, der laver "livmoderlyde" og da min alarm lige pludselig ikke sagde noget selvom den var i gang, ja så troede jeg jo den var i stykker og ringede til der hvor den er købt.

De påstår så at alarmen kan sortere monotone lyde fra hvis de er der ofte/længe, men jeg kan ikke finde noget om dette i brugsanvisningen

Nogen der har oplevet det samme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der nogen der har sådan en, der har oplevet at den begynder at sortere støj?

Freja har sådan en bamse, der laver "livmoderlyde" og da min alarm lige pludselig ikke sagde noget selvom den var i gang, ja så troede jeg jo den var i stykker og ringede til der hvor den er købt.

De påstår så at alarmen kan sortere monotone lyde fra hvis de er der ofte/længe, men jeg kan ikke finde noget om dette i brugsanvisningen

Nogen der har oplevet det samme?

Det gør min også.. Det er en avent fra Phillips. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker, så virker den nok ok alligevel

Man skulle synes at det var noget de kunne finde på at skrive i brugsanvisningen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker, så virker den nok ok alligevel

Man skulle synes at det var noget de kunne finde på at skrive i brugsanvisningen

Det har du da egentlig ret i! Jeg opdagede det ved et tilfælde, og troede også først den var i stykker. Men det er rigtigt at det ikke står nogle steder... Det er da fjollet! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER