MBillen

Højgravid.. Hvornår?

9 indlæg i dette emne

Hello summerladies. 

 

Hvornår betegnes man egentlig som højgravid? Altså jeg ved godt man selvfølgelig er passeret 3. trimester men sådan mere præcist hvornår er man højgravid?  :bunny

 

Jeg er 29+5 idag og jeg syntes det er sååååååe varmt!!!! pyha  :bye

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil sige den sidste måneds tid. Jeg er i hvert fald først begyndt at kalde mig selv højgravid inden for de sidste par uger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 35+1 idag, og syntes jeg er højgravid nu.. Det er varmt, tungt og besværligt. Eftersom jeg fødte 35+4 sidste gang, så har jeg jo aldrig prøvet at være mere gravid end nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay piger, jeg sad bare lige og tænkte over det  :bunny

 

Hvis i har det halvt så varmt som mig (i har det nok varmere) så har jeg ooondt af jer! Min næste graviditet skal foregå om vinteren, dét har jeg allerede besluttet :P hehe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jo - jeg har skam også overvejet en vintergraviditet næste gang, men hvordan får man så sko og støvler på..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, nej det er jo faktisk rigtigt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jo - jeg har skam også overvejet en vintergraviditet næste gang, men hvordan får man så sko og støvler på..?

Med stort besvær kan jeg hilse og sige.

Havde også mega meget vand i fødder og ben, så de sidste uger var jeg nødt til at bruge mandens sko (6 numre større end mine egne) for at kunne være der i bredden. Og så kunne jeg kun stikke i dem, ikke noget med at binde snørebånd osv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med stort besvær kan jeg hilse og sige.

Havde også mega meget vand i fødder og ben, så de sidste uger var jeg nødt til at bruge mandens sko (6 numre større end mine egne) for at kunne være der i bredden. Og så kunne jeg kun stikke i dem, ikke noget med at binde snørebånd osv

Jeg teor der er besvær ved st være højgravid i hvilken som helst sæson

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER