Ema

gave man gemmer

25 indlæg i dette emne

Mangler lige lidt inspiration.

Freja fik 1000 kr i dåbsgave fra sine oldeforældre og vi vil egentlig gerne købe noget for de penge som hun kan gemme og sige det fik jeg af mine oldeforældre da jeg blev døbt.

Men vi har bare ikke lige nogen idé om hvad det skal være. Smykker har hun fået af vores forældre, så det skal det ikke være.

Hvad har jeres børn fået af den slags gaver?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Simon har fået et graveret årskrus.

Jeg har selv et, jeg fik ved min dåb, som i dag bliver brugt til opbevaring af makeup pensler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dåbsrør eller smykkeskrin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min nevø fik en Kaj Boysen abe i dåbsgave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min nevø fik en Kaj Boysen abe i dåbsgave

Åh ja - gad godt eje nogle Kaj Boysen dyr, måske vi skal ønske os det til nr. 2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Graveret bestik eller sparebøsse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et lille fotoalbum med plads til graveret navn og fødselsoplysninger på forsiden. Flag med graveret navn :) bestik, hvis ikke I allerede har det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Anna har fået en Georg Jensen Moneyphant :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har fået en Georg Jensen Moneyphant :)

Det har Edith også! Hun er vildt glad for den og jeg overvejer at få indgraveret i bunden hvem hun har fået den af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der tænker en aktie??

Visse aktier er jo keepers, fx har vi en i en lokal skov ved vores bopæl nedarvet gennem 4-5 generationer nu.

Et træ i haven. Vi har sat et japansk kirsebærtræ, fordi det vil blomstre omkring det tidspunkt vores datter har fødselsdag hvert år og så vil den minde os om hendes fødsel på den måde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der tænker en aktie??

Visse aktier er jo keepers, fx har vi en i en lokal skov ved vores bopæl nedarvet gennem 4-5 generationer nu.

Et træ i haven. Vi har sat et japansk kirsebærtræ, fordi det vil blomstre omkring det tidspunkt vores datter har fødselsdag hvert år og så vil den minde os om hendes fødsel på den måde.

Det var da en smuk og god idé med det træ i haven :biglove forudsat selvfølgelig at man har tænkt sig at blive boende der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres bud, er mange vi ikke selv har kommet på.

Glemte at nævne at hun også fik en moneyfant.

Træet er så god en idé, men vi ved at vi ikke kommer til at blive boende, så det bliver ikke rigtig aktuelt.

Må lige tage en snak med N og se hvad vi finder på, men kom endelig med flere forslag, hvis I har nogle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius fik en Jacob Jensen flag med graveret navn og fødselsdato. Den kommer på bordet hvert år til fødselsdagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne måske også være et personligt tæppe? Altså med navn, vægt mm syet på. Tror det er her på Bk jeg har set reklame for det.

Jeg hat flere af mine baby/børnetæpper endnu. De bliver ikke brugt så tit, men det sker da :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius fik en Jacob Jensen flag med graveret navn og fødselsdato. Den kommer på bordet hvert år til fødselsdagen :)

Sådan en fik Anna også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en fik Anna også :)

Også Melissa :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius fik en Jacob Jensen flag med graveret navn og fødselsdato. Den kommer på bordet hvert år til fødselsdagen :)

Sådan en har Maja også - det er så bare et Georg Jensen flag i stedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både Silke og Chanel har fået deres stjernetegn fra royal Copenhagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tænkt mig at give min dreng et gravet glas eller en personlig bog såfremt han ikke får det af andre.

Du kan se hvad de har af forskellige slags på denne her hjemme side : minpersonligegave.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med på vognen med et flag med graveret navn og fødselsdato. Sådan en får vores søn også - bare fra Piet Hein :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en har Maja også - det er så bare et Georg Jensen flag i stedet :)

Annas er da også Georg Jensen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annas er da også Georg Jensen :rolleyes

Ja Marius er fra Piet Hein :rolleyes Tror da slet ikke man kan få flag i Jacob Jensen :D Skal lige have styr på alle mærkerne de har på mandens arbejde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

L fik en Moneyphant, et indgraveret flag, en Kay Bojesen hund og en fugl, og alle tingene er vi super glade for at han kan tage med sig videre i sit liv. Derudover fik han et lille maleri med en flodhest på, som både kan hænge i et børneværelse og andre steder i hjemmet - det er ikke så udpræget "børne agtigt" - og der havde giverne skrevet en personlig hilsen bagpå. Det synes jeg altså også er ret sødt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror måske godt at vi kunne være ude i noget Kaj Bojesen.

Har selv åben, men måske hun skulle have en af de andre. Og så kunne den jo godt holde åben med selskab selvom det er Frejas...

Må lige høre hvad N siger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER