louisef

"Nattøj" om sommeren

21 indlæg i dette emne

Hvad sover jeres i nu, det er så varmt? Andrea er et meget varmt barn, og har ellers sovet i uld-silke dragt fra Joha, da den har holdt hende lun, men ikke svedende (som hun var i bomuld), men den virker for varm nu. Hun smider rundt med dynen om natten, men tror hun holder varmen meget fint alligevel.

Jeg ved bare ikke om, hun skal sove i uldsilke body, silke dragt, silke body, eller noget helt fjerde? Vil jo helst ikke have hun bliver kold heller, men i uldsilke dragten bliver hun i hvert fald ret varm og fugtig i håret og nakken.

Håber på en masse gode råd fra jer, kære BK :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I nat sover vigga bare i en kortærmet body. Men vurderer fra dag til dag hvor varmt det er på hendes værelse. Nogen dage får hun strømper på, andre dage også natbukser.

Hun sover altid i bomuld, uld kan hun ikk tåle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valdemar sover i uld/silke body med korte ærmer fra iobio :) Han har ellers også sovet i uld/silke-dragten fra Joha indtil for (hmmm...) en måneds tid siden (tror jeg nok).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar! :) vidste jeg kunne regne med jer :biglove

De får ikke kolde lemmer? Jeg synes nemt hun er meget varm på kroppen, men har kolde arme og ben?

I bomuld og natten bliver hun helt gennemblødt, så tror desværre vi må ty til de dyre midler. Men hvis det virker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline sover de fleste dage i nattøj, dog ude undertrøje. Andre gange er det undertrøje og natbukser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot er også en varm baby - han sover med uld/silke body fra iobio - helt uden ærmer. Derudover har han sin babydyne, som han også smider rundt med. Han kan godt noglegange være lidt kold på armene, men det er sjældent. Når vi putter ham i en body med ærmer er han helt svedig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot er også en varm baby - han sover med uld/silke body fra iobio - helt uden ærmer. Derudover har han sin babydyne, som han også smider rundt med. Han kan godt noglegange være lidt kold på armene, men det er sjældent. Når vi putter ham i en body med ærmer er han helt svedig.

Ditto :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kortærmet Body ellers koger han. Han sover pt kun med tæppe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pt sover Aron i en natdragt uden body indenunder. Han bliver nemlig også kold på arme og ben hvis han sover bare i body. Han bruger normal dynen som krammedyr, så han er nødt til at være 'dækket'. En heldragt holder ham fint varmt.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luna sover pt i enten kortærmet body eller todelt undertøj... Hun koger om natten, fordi vi ikke kann køle 1.salen ordenligt ned trods vindue på klem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kortærmet silkebody - men det er ikke optimalt. Han kan godt blive svedig alligevel, og nogle gange være lige kølig nok på benene, andre gange er han bare varm varm varm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Varm tumling og et varmt værelse (vi kan ikke køle det hurtigt ned, så der er ofte 22-23 grader, det meste af natten).

Hun sover pt i en t-shirt og ble uden problemer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo de nætter hvor der er knap så varmt på hendes værelse (her taler vi 20/22 grader) har hun bukser på for st undgå de kolde lemmer. I dag er der 25 grader så der tror jeg ikke hun fryser... Men Vigga er et koldt barn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia sover i langærmet uld/silke body og lange uld/silke bukser/leggins. Hun sover ofte ikke med sin dyne på. Vores soveværelse er heldigvis ikke så varmt. Sidste sommer havde hun nætter hun bare sov i den uld/silke body uden ærmer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alm bomulds natdragt. Han sover helt uden dyne det skøre barn ;) Vores soveværelse er ca samme temperatur året rundt, kun om morgenen er det meget varmt nu (østvendt, så solen står på). Men jeg gider ikke ligefrem stå op og skifte hans tøj der ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, nu føler jeg mig helt "anderledes"...

Anabella sover kun i ble og har kun få gange de sidste 2-3 uger sovet i en body.

Derudover står vinduet på klem og jeg tvivler på, at hun har dynen på hele natten..

Hun er aldrig kold om morgenen, tværtimod!! Vores 1. sal er kogende og hun nægter at få tøj på om aftenen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cassandra sover i ble og så intet andet.

Vi har det rigtig varmt, med nogle og 30 grader i løbet af dagen og derfor også godt varmt om natten.

Cassandra er på ingen måde kold om morgenen selvom hun sover ovenpå dynen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, nu føler jeg mig helt "anderledes"...

Anabella sover kun i ble og har kun få gange de sidste 2-3 uger sovet i en body.

Derudover står vinduet på klem og jeg tvivler på, at hun har dynen på hele natten..

Hun er aldrig kold om morgenen, tværtimod!! Vores 1. sal er kogende og hun nægter at få tøj på om aftenen :)

M. Har også kun ble på nu ;) Ellers havde hun i en periode korte tynde natdragter på! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, nu føler jeg mig helt "anderledes"...

Anabella sover kun i ble og har kun få gange de sidste 2-3 uger sovet i en body.

Derudover står vinduet på klem og jeg tvivler på, at hun har dynen på hele natten..

Hun er aldrig kold om morgenen, tværtimod!! Vores 1. sal er kogende og hun nægter at få tøj på om aftenen :)

Her til aften er David også puttet i ble (og underbukser, så han ikke åbner bleen ;) ). Ellers har vi brugt ærmeløs body, men den er altså for varm til ham. Han sover forresten helt konsekvent OVEN på dynen, og nægter at have den på - også om vinteren <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia sover i langærmet uld/silke body og lange uld/silke bukser/leggins. Hun sover ofte ikke med sin dyne på. Vores soveværelse er heldigvis ikke så varmt. Sidste sommer havde hun nætter hun bare sov i den uld/silke body uden ærmer.

 

Ditto - altsammen IoBio og saa et par bomuldstroemper. Men snart kun kortaermet body og stroemper. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går hvor det bare var så ulideligt varmt puttede jeg William i langærmet body og bare ben. Det var bestemt ikke godt, han var iskold der midt på natten :(

Så i nat er han i dragt igen. Kolde forfrosne barn der nægter dyne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER