Louisea

Wuhuu, 9 uger til termin

6 indlæg i dette emne

Hold nu op hvor tiden flyver :-O

 

Er i dag 31+0 og tidslinjen siger 9 uger til termin, er da begyndt at være rimelig spændt på om jeg føder før den dato eller efter, kommer tiden til at gå hurtig indtil termin, eller begynder den at snegle sig afsted?

 

Min ryg er begyndt at skabe sig, har en ryg der svejer lidt i forvejen og savner at krumme ryg til tider.

 

Banditten har sparket på livet løs de sidste to dage, også om natten. Så min krop har ikke føltes som min :-)

 

Hvordan har i andre det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er der ca 8 uger til termin, og jeg har haft en rigtig dejlig graviditet indtil nu. Har dog den sidste uge godt kunne mærke at det begynder et blive tungt. Har sommetider smerter i lænden, men de er til at leve med, når nu de sidste 7 mdr har været uden gener. Jeg er også spændt på hvordan de sidste uger vil føles! Glæder mig selvfølgelig helt vild, men prøver samtidig også at nyde tosomheden de sidste uger..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Louisea - det med at krumme ryg er muligt i vand. Og virkelig deeeeeeeejligt :)

I svømmehal eller noget med kant - tag fat i kanten med hænderne, og lad fødderne gå op af væggen, afspedte så der er plads til maven, og så stræk benene. Det er sååååååå skønt, og nemt i vand fordi du er fritaget for at bære din krop ;)

Jeg har været sygemeldt siden uge 25 med alt for mange, alt for hårde plukveer.

- sidste gang sneglede tiden sig afsted de sidste to mdr. Og især de 8 dage over tid var frygteligt..

Denne gang står jeg med så mange andre ting, at jeg tror jeg synes det er for tidligt, uanset hvornår hun kommer ;)

Vi har en dreng på knap 11 mdr som holder os igang både nat og dag, vi er ved at bygge drømmehuset og skal først flytte ind 1 august - og vil meget gerne lige på plads, og ha tid til at lære Valdemar at sove på eget værelse (og nyde forhåbentlig 3 uger, uden barn i soveværelset)

Jeg glæder mig bestemt og er meget spændt, men med masser tålmodighed endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som om at en tur i svømmehallen ville være dejligt!

 

Jeg er begyndt at være træt af mig selv pt. Døjer med STÆRK pollen allergi udover at være gravid også, så nogle gange føles det hele ret hårdt.

 

Jeg har bare brug for at brokke mig men føler at det er tabu som gravid, nej for alt er jo himmelsk når man er gravid. Gu er det ej!

 

Jeg er træt af plukveer, nogle er pisse træls og virkelig stramme.

Jeg er træt af at madleden er kommet tilbage i små mængder, kan føle MEGA sult og når jeg har spist en halv bolle så har jeg total mistet lysten til mad og egentlig er der ikke en skid der frister  længere. Om aftenen har jeg slet ikke lyst til noget.

Dårlig søvn, en mave der fylder og gør det ubehageligt. Ondt i bækkenet når man vender sig, og det siger knæk hver morgen når jeg rejser mig op. Det er en kamp at få sko på, en kamp at komme op af sofaen, man kan ikke lægge sig i sofaen som man vil længere.

Når man står op føles benene underlige og man bliver hurtig træt i både lænde og ben.

Jeg kunne til tider gå i hi, andre dage vågen kl 4 og tror det er morgen.

Hormonerne kører afsted, humøret svinger igen.

Man går i det samme åndssvage tøj hele tiden. Savner alt mit tøj!

Oppustetheden om aftenen er mega belastende. Man kan ikke ligge ned uden halsen bobler og laver lyde.

 

Plus astma og øjenene og trætheden og kløende øjne pga pollen. Tju hej hvor det kører!

 

Men!! Det er det hele værd - og hvor glæder jeg mig til at holde vores baby i armene, hvor glæder jeg mig til at amme og føle tætheden. Og hvor glæder jeg mig til at glemme alle de rædsler man kan opleve som gravid og velvidende om at alt skal sku nok blive OK :-)

 

32+2 i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ta du en tur i svømmehal - det hjælper ikke på madlede. Men er rart for hele kroppen.. Man bliver liiiidt afhængig af vægtløsleden og den bevægelses frihed det giver ;)

Ellers vil jeg bare sige at du ikke er alene :)

Kæmpe krammer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhu, jeg er også i 31+2, og 9 uger til termin  :7himmel

 

Jeg begynder godt nok at glæde mig til at hun kommer ud til mig, og jeg kan nyde hende fuldt ud. Men jeg skal være ærlig og sige at jeg godt nok også glæder mig til at slippe for den store mave og den høje temperatur, bækkenløsning og mavesmerter  :klap  og det er slet ikke for at være utaknemmelig, men det er sku hårdt at være næsten højgravid i sommermåneder! 

 

Jeg leder også efter nogle svømmehals partnere, pga. bækkenet, så det lyder som en rigtig god ide! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER