M2be

Vores ''Særheder'' og nye lyster/vaner

9 indlæg i dette emne

Tænker vi skal ha en tråd hvor vi kan fortælle lidt om ens nye vaner eller lign. Som f.eks hvad vi må have, hva vi slet ikke kan holde ud her i graviditeten osv :). Det synes jeg kunne være sjovt at høre om:-). Håber i vil være med på den :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan jo starte :) jeg kan slet slet ikke døje:

min mands ånde! Den stinker konstant synes jeg!

En sæbe vi har herhjemme

Køleskabs lugt er også forfærdelig!

Jeg kan heller ikke tørre mig efter jeg har skidt uden jeg er ved at kaste op (ja undskyld mit direkte sprog)..

Kød! Jeg er ikke særlig god til kød mere! Synes det vænner sig i maven!

Men jeg er helt vild med

mælk, drikker det som aldrig før og Det drikker jeg ellers næsten aldrig! Drikker gerne to liter om dagen hvis jeg kan komme afsted med det. Blev helt Fra den en dag fordi jeg ikke havde fået mælk i en time da jeg var ude og shoppe gave, så måtte gå i bageren og købe en skole mælk haha;)

Sodavandsis er jeg også glad for

Vandmelon har jeg været meget glad for, men er der ikke rigtig mere.!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet mere kræsen. Ingen af de gamle retter vi plejer at spise siger mig noget mere- føler næsten jeg har mistet lysten til mad.. Sådan har jeg aldrig haft det før!

Ellers har jeg lyst til saftevand og juice hele tiden. Og frugt. Økologisk frugt. Er så kræsen hvis frugt og grønt ikke er økologisk, at jeg næsten ikke gider at spise det.

 

I går aftes havde jeg lyst til flæskesteg lige pludselig. Det er ellers noget vi ALDRIG spiser.... hmm :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjov idé med denne tråd :)

 

 

Jeg er helt vild med citrusfrugter, og ikke kun de søde - spiser fx citron med største velbehag, og til stor fornøjelse for min mand, for jeg kan alligevel ikke lade være med at lave "citronfjæs" :D

 

Har også hele tiden vildt meget lyst til sukker - putter det i alting, og har lyst til kager og søde sager hele tiden. Har ellers aldrig været til søde ting i mit liv, så det er en ret spøjs oplevelse pludselig at crave spandauere, vingummier og tonsvis af sukker i kaffen :D

 

Derudover er jeg bare sulten hele tiden, synes jeg - også noget helt nyt, plejede at spise 1-2 gange om dagen før graviditeten... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fru_Simonsen, det det er underligt det med at miste lysten til mad. sådan har jeg det også når jeg tænker på mad!
Har du så fået din flæskesteg? hehe

Vandala: HAHA :lol må være ren underholdning for din mand :D.. Men det er godt nok en sjov ting du spiser hehe

Ja så må det være noget af en omvæltning for dig når du kun plejer at spise så lidt :).

 

 

hihi det er så underligt at kroppen reagere sådan, at man får lyst til sådanne ting og mister lysten ;).
Jeg har fået en ny en med blommer og ferskner. er heeelt tosset med dem.
 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan pludselig ikke udstå rugbrød <_< Puh, det vokser i munden.

Har ikke nogle vilde cravings pt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan pludselig ikke udstå rugbrød <_< Puh, det vokser i munden.

Har ikke nogle vilde cravings pt.

Sådan har jeg det også og synes det er lidt udfordrende med frokost hvis jeg ikke har nogle rester :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HVidt brød, hvid pasta, ris, jordbær og koldskål er på min kan jeg ikke spise liste - mest af alt fordi jeg stadigvæk kaster op ad det.

 

Jeg har ingen lyst til bøf og andet kød i den genre længere, hakket kød kan accepteres, men ellers puh. Sushi er også røget helt af lysten til at spise.

 

Til gengæld er rugbrødsmadder med ost vejen frem, om end det bliver noget trivielt. Men mad med salt er bare godt, og stegt flæsk det er en succes  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg det også og synes det er lidt udfordrende med frokost hvis jeg ikke har nogle rester :(

Det er ret udfordrende! Især hjemme. På arbejdet spiser jeg for tiden mest den varme ret, for salatbaren er heller ikke på in-listen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER