Allehånde

Så lykkedes det! - eller hvad?

3 indlæg i dette emne

Jeg havde ÆL den 20/5 eller deromkring men allerede den 26/5 begyndte jeg at bløde frisk blod med store klumper (undskyld detaljerne) og har blødt lige siden. Havde faktisk regnet med at mens var igang, men imorges var blødningen stoppet og min temperatur stadig høj på 13. dag. Så lang tid havde jeg ikke prøvet før at have høj temperatur, så jeg tog en GT på de ekstra dråber jeg lige kunne presse ud (havde jo allerede tisset). Og så kom der sgu en skyggestreg, ja faktisk blev den ret tydelig efter et par minutter. Senere på dagen tog jeg også en test, og den blev også positiv. Så kan man regne med at den sidder der? Efter alt det blod med klumper, kan ægget så virkelig godt have sat sig fast alligevel?

Uh, jeg håber. Men er faktisk også ok med hvis det ikke lige bliver denne gang. Bare det at vide at det kan lade sig gøre er en kæmpe lettelse. Vi har været i gang i over et år, og jeg har være lidt bekymret for om mandens svømmere var gode nok. Men hvis jeg kan frembringe en positiv test så er der da i hvert fald én lille svømmer der har nået målet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er nogle der bløder når ægget sætter sig fast. Det hedder vist implantationsblødning og er ufarligt og normalt.

Men to streger er to streger, hvis altså vi er ca. 14 dage efter ægløsning ;-) så et forsigtigt tillykke fra mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er nogle der bløder når ægget sætter sig fast. Det hedder vist implantationsblødning og er ufarligt og normalt.

Men to streger er to streger, hvis altså vi er ca. 14 dage efter ægløsning ;-) så et forsigtigt tillykke fra mig!

Mange tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER