Guddi

Dreng eller pige?

13 indlæg i dette emne

Opretter lige en lille hyggetråd om køn.

 

Skal I vide, hvad køn den lille spire har?

 

Og hvad tror I selv, det bliver på nuværende tidspunkt?

 

Vi har jo to piger i forvejen, så det er mest nærliggende at tro, at det her også er en lille pige.

Det kunne være sjovt med en dreng - og nemt med en pige. Vi har SÅ meget tøj. :-)

 

Ved den første vidste vi ikke kønnet, det gjorde vi ved nummer to.

 

Jeg synes egentlig, at det er hyggeligt, at det er en overraskelse med kønnet, men tror desværre ikke jeg kan klare spændingen. :kuller

 

Med den første var jeg 90 % sikker på, at det var en pige, selvom vi ikke vidste kønnet.

 

Jeg havde drømt en meget livagtig drøm tidligt i graviditeten som viste, at det var en pige - og så var jeg overbevist.

 

Jeg har også lige tjekket en kinesisk kalender (lidt gravid er man vel) som siger en pige.

Den har faktisk holdt stik de andre gange :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været så meget mere sløj denne gang, og gætter derfor påen pige denne gang, men det bliver rigtig spændende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min graviditet denne gang er noget anderledes end sidst... Tror derfor på en dreng ;)

Den kinesiske kalender siger også en dreng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en pige og dreng, og der vidste vi kønnet begge gange før fødsel. Jeg har leget med tanken om ikke at ville vide hvad det er, men jeg ved også at når det kan ses, så vil jeg vide det :-D

Jeg tror at det er en pige, men jeg er virkelig ikke sikker endnu. Den kinesiske siger vidst dreng, men den har ved de andre også fortalt modsat af hvad jeg har fået, så måske er det rigtigt nok ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kinesiske siger en pige ved mig. Bliver spændende om den holder stik. Den var rigtig med den første(en dreng), så lad os se.

Har i hvert fald tænkt mig at bede om et bud ved NF :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kinesiske siger en pige ved mig. Bliver spændende om den holder stik. Den var rigtig med den første(en dreng), så lad os se.

Har i hvert fald tænkt mig at bede om et bud ved NF :)

Jeg tror ikke, at de kan se det ved NF.

Det er nok først ved MD omkring uge 18-20, at man kan få det af vide.

(medmindre man selv betaler for en scanning i uge 14-15 stykker)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det bliver en dreng og det siger den kinesiske kalender også, men hvis det er rigtigt at man får mere kvalme, når man får en pige så tror faktisk gerne at jeg bare vil nøjes med at få drenge for puha det er slemt med den kvalme, men hjælper selvfølgelig at tænke på slutresultatetet :-) Vi vil gerne have at vide hvad det bliver og betaler os nok også fra det, så vi kan få det at vide så tidligt som muligt :-) Spændende at se om vi gætter rigtigt. Hvis man kigger i de andre terminstråde, så gætter klart de fleste korrekt ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke, at de kan se det ved NF.

Det er nok først ved MD omkring uge 18-20, at man kan få det af vide.

(medmindre man selv betaler for en scanning i uge 14-15 stykker)

Det troede jeg heller ikke, men talte med en kollega, som alligevel fik et gæt ud af dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hyggelig tråd :-) Jeg tror vi får en dreng denne gang. Vi har en pige i forvejen. Ville da være fantastisk, at prøve at få en af hvert køn :-)

Den kinesiske kalender siger dog at det bliver en pige. Dog skulle min pige ifølge den kinesiske kalender være en dreng. Så den passer måske bare ikke på mig :-D

Jeg vil rigtig gerne vide kønnet. Det gør det mere virkeligt for mig, og synes det med at vælge navn er en lang proces, hvor det bare gør det nemmere når man ved hvilket køn man venter. Sidst fik jeg en kønsscanning i uge 14, tror måske jeg denne gang godt kan vente til MD-scanning. Meeen nu må jeg se. Det er jo også dejligt at se den lille spire :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjov tråd :-)

Jeg tror det er en pige. Den kinesiske kalender siger vidst også en pige.

Vi vil gerne vide kønnet, men venter nok til md-scanningen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner ikke hvad vi får, har drømt både det ene og det andet :) Den kinesiske siger en pige og jeg har en del kvalme. Men min svigerinde som også er gravid kastede op 14 gange om dagen i starten af hendes graviditet og hun er ikke ovre kvalmen endnu, og de skal have en dreng. Så jeg giver ikke så meget for det med at kunne gætte det ud fra kvalmen ;)

Men hvor bliver det altså spændende og vi skal klart vide det og betaler os fra at få det at vide tidligt, min nysgerrighed kan slet ikke holde til andet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har to drenge i forvejen og tror derfor helt sikkert det er en dreng. Skal til kønsscanning d. 8 juli.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har drømt at vi fik en pige med rottehaler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER