skruk

bleer fra Rema 1000

20 indlæg i dette emne

Har I andre også oplevet, at deres bleer sidder fast på huden? I's hud er helt rød og det føles og lyder som et plaster, der skal trækkes af ved hver Lorteble :( Det er NB udgaven vi har, altså 2-4 kilo :) og har i evt et andet mærke i kan foreslå? Libero brugte vi jo på sygehuset og synes ikke de var super gode, men trods alt bedre end Remas.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har været glade for Remas :unsure Men jeg tror MÅSKE at JustMe oplevede det samme som jer? Så måske ved hun, hvilke bleer, der er gode til I :)

Vi brugte forresten stof i starten, så har ikke erfaring med NB - så måske bliver det bedre i de store størrelser?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har skiftet med grøn balance fra superbest/spar og änglamarks, dem synes jeg også var ok.

Nu bruger vi mest lidls, men ved ikke hvordan de er de de små størrelser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været glade for Remas :unsure Men jeg tror MÅSKE at JustMe oplevede det samme som jer? Så måske ved hun, hvilke bleer, der er gode til I :)

Vi brugte forresten stof i starten, så har ikke erfaring med NB - så måske bliver det bedre i de store størrelser?

Vi brugte Libero de første 2 mdr, Remas var elendige til William. Efter 2 mdr begyndte vi på stofbleer, og vi bruger Remas som reserve bleer - jeg synes at fra størrelse 3 er de gode.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte også Libero til Silke Elia, faktisk indtil hun kom i str. 4, da hun var et års tid og vi skiftede over til REMAs om dagen (bruger stadig libero om natten). De var bare de bedste, selvom de er lidt dyrere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et tip er, at hold øje med Bilka når de kommer i str 3. De har indimellem en kasse med 3 pakker til 200 kr. Så er stykprisen faktisk stort set den samme som de billige mærker :) Vi køber altid 2-3 kasser når de står til 200 kr :)

I know ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :) sender manden afsted i morgen efter nogle libero :) lidl s er alt for store til I, desværre :( ved h om str 1 nogensinde er på tilbud? Ellers bliver det godt nok hurtig dyrt:( og hvad med pampers har de astma og allergi mærkning? De to fra babysam boksen synes vi nemlig var rigtig gode :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har først lige rundet 3 kilo i dag, så der går vidst lang tid, inden vi skifter, hvis han fortsætter med samme fart :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte også kun 1 pakke af babybleerne fra Rema, fordi de simpelthen virkede for stive og så kørte vi ellers Libero og Pampers indtil Theresa (og Elias) skulle i str. nr. 3, for der synes jeg de har en bedre pasform og er slet ikke så stive i det.

 

Måske man burde skrive til Rema, at de bør arbejde på deres babybleer, for jeg synes det var super træls at bruge SÅ mange penge på bleer, som man gør, når man køber Libero og Pampers ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Libero 1 og 2 er nogle gange på tilbud i Føtex, dog er de stadig ikke helt billige. Vi var glade for dem i starten. Vi bruger nu (fra str 2, nu 4) lidl's bleer. De er også rigtig gode. De fås også i en tyndere, ekstra sugende version.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det er meget forskelligt fra barn til barn - hvilket egentlig er mærkeligt. Men vi snakkede om det i min mødregruppe, hvor forskelligt vores børn passede til diverse bleer. Herhjemme er Rema1000s et stort hit og har været det fra begyndelsen. Vi har bare skulle skifte et nummer op en anelse tidligere en kilo-anbefalingerne på pakkerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det er meget forskelligt fra barn til barn - hvilket egentlig er mærkeligt. Men vi snakkede om det i min mødregruppe, hvor forskelligt vores børn passede til diverse bleer. Herhjemme er Rema1000s et stort hit og har været det fra begyndelsen. Vi har bare skulle skifte et nummer op en anelse tidligere en kilo-anbefalingerne på pakkerne.

Samme her, remas er de bedste til Viggas numse. Der er langt til rema herfra så køber indimellem libero men de kan slet ikke indeholde nok tis så Vigga tisser ved siden af :/ desuden synes jeg remas er meget mere lækre og bløde. Heldigvis har mine forældre lige købt en gave til Vigga, 7 pakker rema bleer :D så har vi lige til et par dage :D

Men det er nok forskelligt fra numse til numse hvad der er bedst for der har jo været bunker af disse tråde og tror aldrig alle finder samme favorit-mærke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv evt grøn balance fra superbest, de minder om remas og er vores favorit hvis vi ikke kan få remas

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde det problem med Pampers, men ikke med Rema 1000-bleer! Det er vidst forskelligt fra barn til barn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bruger vi jo stofbleer til Noah, men jeg koebte engangs til ham, da vi var paa ferie hjemme i DK i maj. Jeg koebte foerst Remas, fordi jeg havde laest mig frem til, at mange var glade for dem. De er jo ogsa svanemaerkede og saa videre. Men synes de stinker kemisk foer brug - og saa hang de fast i numsen, naar jeg tog den af!  Nu synes jeg saa at engangbleer generelt stinker i forhold til en stofble, men at bleen har en kemisk stank foer brug - og klaeber sig fast til mit barns hud??

 

Plejer ellers at have Libero til ferier, men havde nogle "oeko"engangs fra sidste ferie, som jeg havde med til de foerste dage. Libero er jeg faktisk ok tilfreds med, selvom de virkelig stinker, naar der er tisset i dem! Men nu koebte jeg saa Mini-risk(eller?), som jeg ogsaa er fint tilfreds med og tisseblestanken var liiidt mindre slem, synes jeg umiddelbart :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også i en overgang undgået remas pga pasform, men nu er vi på remas igen.

Jeg synes ikke de lugter :) og jeg synes de er ligeså bløde som de fleste andre bleer. Levevis synes jeg er de værste bleer.

Og så er Liberos ikke allergimærket, kun svanemærket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skal betale for at faa Astma og Allergimaerke, som er noget, den uvildige organisation kan give i samarbejde med producenten, samtidig med at organisationen oplyser om Astma og Allergi, ikke kun vurderinger af forburgsvarer. Svanemaerket er anderledes, fordi der sidder nogen, som kun laver dette - kigger paa en vare og vurderer den udfra kriterierne. Ikke at jeg ikke er glad for Astma og Allergimaerket, men bare for at sige, at varer, der ikke er maerket hermed, godt kan vaere ligesaa gode, som dem, der ikke har maerket ;)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skal betale for at faa Astma og Allergimaerke, som er noget, den uvildige organisation kan give i samarbejde med producenten, samtidig med at organisationen oplyser om Astma og Allergi, ikke kun vurderinger af forburgsvarer. Svanemaerket er anderledes, fordi der sidder nogen, som kun laver dette - kigger paa en vare og vurderer den udfra kriterierne. Ikke at jeg ikke er glad for Astma og Allergimaerket, men bare for at sige, at varer, der ikke er maerket hermed, godt kan vaere ligesaa gode, som dem, der ikke har maerket ;)

Det vidste jeg ikke Camilla, tak for info :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har brugt remas fra fødslen indtil størrelse 4. Størrelse 5 synes jeg var alt for stiv og plastik-agtig, slet ikke blød som de andre størrelser. Så nu bruger vi änglamark eller grøn balance (synes de er rimelig meget det samme) og liberos up'n'go når hun sover om natten, eller selv vil tage bleen på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger kun libero og gjorde det helt fra fødslen. Vi har haft prøvet andre men hun skider og tisser igennem. Og så er libero de eneste hun ikke får udslæt af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER