fasling

er lidt i tvivl

5 indlæg i dette emne

Jeg er kommet lidt i tvivl , vi var i bonbonland i går ud og jeg kom til at prøve hunddprutten rutsjebanen og opdagede først bagefter at jeg faktisk ikke må måtte prøve den, skiltet var dårligt optegnet med det, jeg prøvede den 2, gange men den der gik ned for at låse så man Ikke falder ud var slet ikke i nærheden af maven. Men er stadig lidt i tvivl om der kan være sket noget.

Jeg er i 29+5 i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Umiddelbart tror jeg godt du kan være rolig - jeg tror bare de SKAL skrive at man ikke må køre med den når man er gravid.. Så de ligesom er sikre! Har du mærket baby?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart tror jeg godt du kan være rolig - jeg tror bare de SKAL skrive at man ikke må køre med den når man er gravid.. Så de ligesom er sikre! Har du mærket baby?

ja det tror jeg også, og ja jeg har mærket hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det tror jeg også, og ja jeg har mærket hende

 

Så tror jeg ikke det er noget problem :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart tror jeg godt du kan være rolig - jeg tror bare de SKAL skrive at man ikke må køre med den når man er gravid.. Så de ligesom er sikre! Har du mærket baby?

:ditto Jeg tror det er i tilfælde af hårde bump, så er de garderet :) Så hvis du ikke har følt noget, der gjorde ondt eller fået nogle "slag" så ville jeg ikke være bekymret :) (Jeg har forresten også tit tænkt, at de ligeså meget har skiltet, fordi de ved, at gravide kaster op lidt oftere end andre mennesker, og at de ikke gider den slags uheld :lolhit)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER