Karlottapohlent

Strækmærker!?

25 indlæg i dette emne

Nogle der har et tip til hvordan man kan reducere sine strækmærker? Jeg har dem bogstaveligtalt over alt da jeg de sidste 3 uger af gradiviteten fik så meget vand i kroppen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du finder en metode, så tror jeg aldrig du skal røre en finger igen :D

Der er desværre ikke meget at gøre. Men kan trøste dig med, at de bliver mindre synlige med tiden :) Mine er her efter næsten 2 år knap synlige. De har mere eller mindre samme farve som min hud, og kan ses mere som en ændring i strukturen mere end farvede striber. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er desværre vidst ingen bevist metode ud over operation hvor man skærer huden væk... Jeg har også en del lyse og dybe så hvis du opfinder en metode til at slippe af med dem så sig til ;) Der er ikke andet at gøre end at acceptere sin skæbne :) Og nej jeg er ikke kommet dertil endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var en der foreslog en dermaruller, så den er købt nu også må vi se hvordan det virker :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft det siden min pubertet- arveligt desværre- og kender (desværre!!!) ingen kur/løsning- men sig endelig til, hvis du finder noget der kan fjerne dem  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt Bio Oil - og har tænkt mig at smøre mig ind i det hver aften ... Om det hjælper ? :) Det ved jeg ikke, men det er den creme/olie, jeg har hørt bedst om ... For mig er det et forsøg værd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke rigtig noget at gøre, desværre. Ændringerne ligger så dybt under huden (skyldes skred i kollagenfibrene i læderhuden, som ligger flere lag under), at cremer osv aldrig trænger så langt ned. Men som andre nævner kan jeg trøste dig med at de bliver mindre synlige med tiden og får samme farve som resten af din hud. Næsten alle i min mg (5 ud af 6) fik strækmærker og her 2 år efter fødslen er de alle SÅ pæne, man ser dem næsten ikke mere. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har søgt lidt på det, og man kan også få noget laser behandling (smertefrit), der skulle gøre dem endnu mindre synlige. Men jeg ville nu bare se tiden an, hvis jeg var dig og se om ikke de blev nok mindre synlige af sig selv og spare de penge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg aldrig haft den store selvtillid, så for mig betyder det rigtig meget at jeg kan gøre noget ved dem. Jeg tør ikke engang at gå med shorts længere da jeg har dem så meget på benene. Men ja tror simpelthen at de er kommet fordi jeg gik fra 67 kg til 90 kg på 3 uger :( og tog i alt 40 kg på under gradiviteten, så min hud har skulle udvide sig rigtig meget. Men ja, hvis den eneste mulighed er en laserbehandling, må jeg se at spare op ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan næsten ikke se mine længere, dem på inderlårene var jeg RIGTIG ked af, det var blå og lignede åreknuder, men de er stort set usynlige, jeg var ellers klar til at opgive shorts for altid. Så har jeg lidt i bikinilinjen som er en smule tydeligere, men det er kun fordi jeg ved de er der ;)

Det tog lidt tid, vel ca 1 år +/- før jeg kunne lide min krop igen men nu snart 2 år efter tænker jeg VIRKELIG ikke på dem længere og er faktisk ret tilfreds med mit spejlbillede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan næsten ikke se mine længere, dem på inderlårene var jeg RIGTIG ked af, det var blå og lignede åreknuder, men de er stort set usynlige, jeg var ellers klar til at opgive shorts for altid. Så har jeg lidt i bikinilinjen som er en smule tydeligere, men det er kun fordi jeg ved de er der ;)

Det tog lidt tid, vel ca 1 år +/- før jeg kunne lide min krop igen men nu snart 2 år efter tænker jeg VIRKELIG ikke på dem længere og er faktisk ret tilfreds med mit spejlbillede.

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja en lille Update herfra. Jeg købte det der hedder en dermaruller, som faktisk var alt andet en billigt.. (500kr)

Nu har jeg brugt den i to uger og man kan se en kæmpe forskel! Jeg har brugt den i den ene side mens jeg ikke gjorde noget ved den anden side . :D det er helt sikkert noget der kan anbefales!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej hvor fedt... hvad er det der har ændret sig? Er huden blevet mere fast, mærkerne blevet mere utydelige eller ...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at du har fundet noget der virker! :yay Jeg har aldrig hørt om sådan en før, men det lyder da som noget der er værd at bruge penge på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt... hvad er det der har ændret sig? Er huden blevet mere fast, mærkerne blevet mere utydelige eller ...?

Jeg er også nysgerrig, vil du ligge et billede ind af hver side eller er du ikke vild med det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På benene er der Intet at se længere og huden er blevet meget mere fast. På maven er de lyserøde (der var de aller kraftigst) og huden er også blevet strammere der :)

-jeg aner ikke hvodan man ligger et billede op :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende... kunne da være man skulle prøve det selvom det er noget pebret... mine strækmærker er dog ikke mørke, men de har gjort huden lidt skør så den har svært ved at trække sig sammen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja en lille Update herfra. Jeg købte det der hedder en dermaruller, som faktisk var alt andet en billigt.. (500kr)

Nu har jeg brugt den i to uger og man kan se en kæmpe forskel! Jeg har brugt den i den ene side mens jeg ikke gjorde noget ved den anden side . :D det er helt sikkert noget der kan anbefales!!

 

Oohhh! Det er næsten for godt til at være sandt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis i vil se et billede af resultatet må i sende mig en besked på facebook (karlotta marina pohlent).

Jeg troede også i starten at det bare ikke kunne passe med at den hjalp. Men det gjorde den og jeg er så fantastisk glad for at jeg besluttede mig for at købe den :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Du kan sagtens se linket, men igen pris? :s

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne man igår da jeg kiggede. Men det Ian jeg da godt se at man ikke kan nu. Mener det var 150 kr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige tjekket tilbuddet via min mail. I mailen står der 149 kr.. Det er vist fordi de er løbet tør eller sådan noget så man kan få mail når den er tilgængelig igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER