Putte-lut-dut

Bekymret for om fosteret sidder i livmoderen...

8 indlæg i dette emne

Hej alle

 

Da jeg alligevel skulle til læge med en dårlig finger igår, havde jeg en urinprøve med, for at bekræfte min graviditet. 

Da jeg er anden gangs gravid, blev vi enige om at vandrejournalen først skulle laves om en måned. 

Dog bad jeg hende om at undersøge mig, da jeg havde haft ondt i venstre side ned mod lysken, den anden aften.

 

Ikke "jeg-skriger-af smerte" smerter, men ondt og det ville ikke rigtig give slip.

 

Jeg fik så en GU, og lægen mener, at der er en lille chance for, at fosteret sidder udenfor livmoderen. 

Derefter ringede hun til en Gynokolog som først vil se mig tirsdag d 3/6, da jeg eller ikke er langt nok henne til at de kan være sikre på at kunne se min spire...  (4+5 idag og derfor 5+5 tirsdag i næste uge)

 

Så nu sidder jeg her og venter....

En hel uge endnu....

 

Prøver at tænke positivt omkring det, men det er ikke nemt hele tiden.

 

Kram 

Putte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm, hvis din læge tror den sidder udenfor livmoderen kan msn jo tage blodprøver - hcg - med ro dages mellemrum, hvis hcg stiger nok er det mest sandsynligt at graviditeten sidder hvor den skal. Men, det er vist også meget sjældent at en ekstrauterin graviditet giver smerter allerede ved 4+5, så forhåbentlig er der en anden forklaring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også ekstremt kraftige smerter i lysken og i underlivet, men heldigvis sad fostret hvor det skulle - så forhåbetlig er det falsk alarm...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber at spiren sidder hvor den skal. Øv, at du skal have den bekymring. Xxxx for at ugen går hurtigt, og at du får et positivt svar hos gyn :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er selv blevet opererer for GUL for tre uger siden. På dette tidspunkt havde jeg så mange smerter at jeg ingen steder kunne være og havde blødt i knap 14 dage.

Jeg vil derfor mene, at hvis du ikke bløder eller har virkelig ondt, er der ingen grund til bekymring. Men det er altid en god ide at få mål hcg, så udviklingen vises herigennem. Held og lykke med det hele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke til gyn i dag - håber den lille spire sidder hvor den skal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak NatC  :kiss

Spiren sad fint  :loveshower  :kuller

 

Burde være 5+5 idag, men der var ikke hjerteblink, så har fået en ny tid om to uger, så de bedre kan se den.

 

Blommen var fin og tyk, så hun sagde at der ikke var noget at være bekymret for.

 

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fantastisk at læse, at det er gået godt idag... Så bli'r Det bare så godt at se det lille blink om et par uger - Det lyder fuldstændig som vores forløb, Vi ventede også lige et par uger og så blinkede hjertet så fint... Kæmpe tillykke med den kommende Ny...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER