Putte-lut-dut

Vores reaktion ved positiv test

8 indlæg i dette emne

Godmorgen alle I lækre damer med bolle i ovnen :)

Jeg tænkte, at det kunne være lidt sjovt og hyggeligt at læse om vores forskellige reaktioner ved den positive test :)

Jeg kan godt starte...

Jeg var nok ikke helt vågen og sad derfor længe og stirrerede på pinden... Kunne ikke helt blive enig med mig selv om mine øjne var så trætte, at jeg så dobbelt og der derfor var en lidt utydelig streg... Da jeg så blev enig om, at den nok var god nok, skyndte jeg mig at blive færdig, og råbe lettere chokket/panisk på min kæreste.

Heldigvis kunne han også se stregen og blev meget glad :D

God dag til jer og glæder mig til at læse om jeres reaktioner.

Kram Putte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er det jo 2. Gang for os, så så er det bare noget lidt andet...

Jeg vidste næsten godt at den ville være positiv da jeg testede. Jeg havde haft kvalme og murren i underlivet i ca 1,5 uge og havde slet ikke lyst til min morgenkaffe. Jeg havde testet negativ en gang men det var allerede ved 3+2, så det sagde næsten sig selv... Men kunne så teste positivt ved 3+4.

Så det var stille og roligt, jeg testede om onsdagen, men sagde det faktisk først til manden torsdag, da vi havde en fridag sammen.

Især fordi han 1. Gang nærmest panikkede, men denne gang havde han faktisk også regnet det ud, pga mine symptomer og min lyst til chips med salt og eddike... :lol

Men han blev også vildt glad.

I dag skal vi fortælle det til svigerfamilien og på torsdag til resten af min familie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God idé.

 

Her havde jeg haft kvalme on and off nogle dage, men tænkte først nærmere over det da jeg var på vej hjem en dag. Jeg fik bare en fornemmelse af, at jeg endelig var blevet gravid. Det er svært at beskrive den følelse jeg fik, men skyndte mig hjem for at tage en graviditetstest.

Jeg lagde den fra mig, og satte en vask over, og da jeg kom tilbage igen efter et par min. var der to streger. Jeg stod bare og stirrede et øjeblik, og kunne slet ikke forstå det, og bagefter begyndte jeg at stortude. 

Jeg havde købt en bog til min kæreste "Du skal være far og har 40 uger til at fatte det", så den pakkede jeg ind, og ventede rastløs på at han kom hjem fra arbejde. Han reagerede næsten som mig - stirrede på bogen og begyndte at græde  :loveshower  Det var bare en fantastisk dag! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også en fornemmelse af at jeg var gravid. Følelsen kom dog først Aftenen inden, hvor jeg kunne mærke en spænding i min livmoder som føltes helt speciel.

Dagen efter testede jeg meget svag positiv <3 Jeg testede, gik ind i stuen og vendte tilbage efter tiden var gået. Jeg blev helt overrasket over at se de to streger, og kaldte på min mand. Han kom med det samme, så smilende testen, og gav mig et kys <3 Jeg var glad og bange på samme tid, og kunne ikke slippe mit blik fra de to streger :-)

Jeg testede positiv weekenden efter jeg havde ÆL - så jeg har ikke været mere end 3+0/1. Vildt hvor tidligt, og sikke en intuition :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sagde til min kæreste, at jeg var ret sikker på at jeg var gravid. Han troede ikke på det, fordi jeg de sidste ni mdr hvor vi har prøvet at blive gravide, har troet/håbet så meget at jeg var gravid hver mdr. Så jah, han har efterhånden hørt på det nogle gange, at jeg synes jeg har mærket forskellige graviditets symptomer.

Jeg fik taget en positiv test, og vi blev begge rigtig glade, og hyggede os med at kigge på den positive test flere gange i løbet af dagen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor nogle dejlige historier :)

Tak for at I ville dele

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det også anden gang. Så Det foregik ret stille og roligt.

Jeg testede 3+6 om aftenen og sad for mig selv med et nok ret så smørret grin.... Blev færdig og gik ind og viste den til manden, som self. Blev rigtig glad!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en MEGET uregelmæssig cyklus i de 6 måneder vi prøvede, alt imellem 25 og 46 dage og jeg havde fundet ud af, at det at tage en graviditetstest der var negativ gjorde mig mere ked af det, end mens, fordi mens i det mindste betød vi kunne komme igang med at prøve igen. Så at jeg nåede op på cyklus dag 40 var ikke unormalt og jeg havde ingen symptomer. Jeg testede kun fordi jeg havde aftalt med en veninde at skulle ud og drikke og bare lige ville sikre mig.

Så da de to meget tydelige streger kom stort set med det samme, stod jeg bare uforstående og gloede, troede ikke det passede. Jeg tog den i hånden og løb grædende ind til min mand i sengen og sagde han skulle være far. Han spang op og gav mig et knus, og spurgte om det var rigtigt med et stort smil :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER