Karlottapohlent

Fortvivlet

6 indlæg i dette emne

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre og har virkelig brug for råd :(

Lukas har haft grædt meget på det seneste, hvor jeg formodede at det var D dråberne.. Men intet har ændret sig siden jeg har skiftet over til D pearls. Hver gang han skal sove så sover han kun en halv time også vågner han og skriger og kan kun tilfreds stilles hvis han får bryst. Hvis jeg så giver ham bryst gylper han det hele op igen.. Jeg lægger ham til at sove om dagen enten i liften eller på legetæppet. Han har ikke nogle faste sove tider.. Om natten kan han sagtens sove 4 timer i sin egen seng og vågner først når han er sulten. Nogen der har nogle gåde råd til hvad jeg kan gøre og hvad det evt kunne være der gør at han græder? Det gør virkelig ondt på mig at se ham sådan og jeg er virkelig fortvivlet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er han meget til at vende hovedet samme vej? Vi havde nemlig præcis samme problem med Charlie da han var mindre, og det viste sig at han havde bøvl med nakken/ryggen, og at han fik ondt når han havde lagt et stykke tid. (hvilket forklarer den korte lur, og lysten til bryst(tryghed) hvor det så kommer op igen fordi maven jo stadig er fuld)

Måske var det en ide at overveje en børnekiropraktor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja han har det faktisk mest med at vende hovedet til højre :s og må lige se om sådan noget findes her på bornholm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først og fremmest et stort kram til dig, det er så hårdt når de græder og man ikke ved hvorfor eller kan gøre noget ved det

Får han bøvset når han har spist? Freja kan nemlig også godt lave det der nummer med pludselig at skrige hvis der er en stor bøvs der "sidder fast"

Men synes kiropraktor lyder som et godt forslag. Vi havde tid pga kolik, men den blev bedre inden vi kom af sted. Men vi valgte at tage afsted alligevel og heldigvis for det.

Syntes ikke vi havde noget at bemærke på hendes bevægelighed, men hun var alligevel spændt i både nakke og hofter og vi kan helt sikkert se forskel nu her efter behandling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Han er rigtig god til at bøvse og prutte så tvivler på at det kan være derfor :(

Jeg må ringe til lægen på mandag og høre om de ikke kan henvise mig til en.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du behøver ikke en henvisning til kiropraktor. Jeg kan også anbefale kranio sakral terapi. Vi gik fra kolik lignende tilstand til at få en glad dreng efter kst. Hun rettede ham ud. Marius var skæv og havde noget i klemme og kst gjorde underværker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER