Totalbabyklar

Så er det lige om lidt de små kigger ud

31 indlæg i dette emne

Har termin om 3 uger imorgen, det er såååå vildt at tænke på.. Hun kan jo komme når som helst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er helt vildt at det er ved at være nu. Jeg har termin om tre uger på søndag.

Må indrømme at jeg nyder at have barsel, synes jeg er træt fordi jeg sover så dårligt om natten, og er begyndt at få mange plukveer.

Da jeg var til jordemoder sidste onsdag 35+3 skød de på 2800 så de mente han ville ramme omkring 4 kg hvis jeg går til termin. Synes også det lyder af en del, men ikke unormalt :) satser jeg på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er helt vildt at det er ved at være nu. Jeg har termin om tre uger på søndag.

Må indrømme at jeg nyder at have barsel, synes jeg er træt fordi jeg sover så dårligt om natten, og er begyndt at få mange plukveer.

Da jeg var til jordemoder sidste onsdag 35+3 skød de på 2800 så de mente han ville ramme omkring 4 kg hvis jeg går til termin. Synes også det lyder af en del, men ikke unormalt :) satser jeg på...

Jeg nyder skam også og have barsel, især fordi lige er flyttet så jeg går bare rundt og sætter lidt ting på plads og gør klar til hendes ankomst..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det samme her - det går bare ikke så stærkt :)

Er der nogen her der ved hvad der vil være smart at pakke i tasken til baby til sygehuset. Er det kun tøj eller er det også alt puslegrej? Synes jeg er lidt forvirret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vi er ikke lige flyttet, men jeg går og vasker tøj og får gjort lillemandens værelse klar. Og diverse andre småprojekter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det samme her - det går bare ikke så stærkt :)

Er der nogen her der ved hvad der vil være smart at pakke i tasken til baby til sygehuset. Er det kun tøj eller er det også alt puslegrej? Synes jeg er lidt forvirret :)

Så vidt jeg ved er det MEGET forskelligt fra sted til sted. På Hvidovre hvor jeg skal føde, har de en liste på deres hjemmeside over hvad man skal have med. Jeg tror de fleste hospitaler har en sådan liste, så prøv evt. at tjekke dér. Så er man da i hvert fald næsten sikker på at have det rigtige med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille snylteparasit blev i fredags, 35+2, skønnet til at veje 2700 g.  :7himmel

 

Jeg kunne altså ikke forestille mig man selv skal have puslegrej med... Men jeg ved det ikke! Vi har pakket 1 sæt tøj i str 56 og ét sæt i 62 plus to natdragter. Dertil har jeg pakket 2 stofbleer, et par strømper og en hue. Vi kalkulerer kun med tøj til hjemtransporten.

 

Og så har jeg pakket Lansinoh, ammeindlæg og kiks. Skal selvfølgelig også have pakket toiletsager og tøj til mig selv, men det gør jeg nu først når fødslen banker på - jeg bruger det trods alt til dagligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg har heller ikke pakket noget til mig selv udover lansinoh.. Kan da ikke udvære den smule tøj maven rent faktisk kan være i :)

Jeg har også kun pakket tøj indtil videre, så må vi se. Min svigerinde som også har født i Herning mente man måske skulle have dynen med også, så den tager vi nok med. Men ellers satser jeg på der er det men skal bruge, jeg har nemlig ikke haft held af at finde det på nettet :) Men ellers må kæresten hjem og hente, der er heldigvis ikke så langt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg nyder også barsel helt vild. Har termin om 12 dage ;), det her bliver spændende. Har været hjem for mere end to uger og jeg synes det går så stærk. Jeg har graviditets sukkersyge og på grund af det, de vil sætte mig i gang senest i uge 41, alså max 20 dage herfra :).

Har ingen fornemmelse om fødsel, har bare lidt flere plukker med ikke noget særlig...:)

Har vasket alle tøj i størrelsen 50 og 56, sengetøj, stofbleer og tæppe...har ikke pakket endnu men jeg tænker at tage 2-3 sæt tøj for når vi er på sygehuset, jeg regner at vi er der 2-3 dage. Jeg tager med dyne også, ammepude måske, en bamse, sut, sutteflaske, bleer.... For mig selv pakket jeg nogle tøj, masse trusser :), ammebh, hjemme sko, toilet taske og alt anden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha er ved at være en kende utålmodig

post-6731-0-97798700-1402864436_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender følelsen... Folk er allerede begyndt "har du ikke født endnu?" Slap af man, jeg har stadig en uge til termin!! Jeg flytter ud af landet til den er født  :klap  ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender følelsen... Folk er allerede begyndt "har du ikke født endnu?" Slap af man, jeg har stadig en uge til termin!! Jeg flytter ud af landet til den er født  :klap  ;)

Hehe :) kender der alt for godt, jeg endte med at gå 6 dage over tid.

Vores lille guldklump kom til verden igår (d.19) kl 8.07 om morgene :) og hun er det mest fantastiske der er sket elsker hende overalt så glæd jer, jer som endnu ikke har mødt jeres små guldklumpe, det er hele arbejde værd, men mest fantastiske oplevelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillepigen

post-6731-0-11360500-1403235526_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kæmpe tillykke, hvor er hun fin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke. Hvor er hun fin! jeg følger snart trop - mit vand gik til morgen, så det kan ikke vare længe

Mange tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe tillykke, hvor er hun fin. Hvor må det være dejligt at være på den side.

Jeg håber også snart at følge trop. Jeg har haft veer siden i nat, så mon ikke :)

Mange tak jamen det er så fantastisk og være på den anden side, det er helt vild.. jo det kunne skam godt lyde som om der er noget på vej glæder dig, det er en så fantastisk oplevelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var bestemt noget i gærde hos mig. Kl. 21.00 d. 20/6 kom vores "lille" Emil til verden på dag 40+5.

Veerne startede natten til fredag, og blev faktisk aldrig regelmæssige, men ringede til jordemoderen kl. Ca. 17 og blev enige om at vi skulle komme ind. Var 8 cm åben så er glad for at vi tog afsted der.

Og ja var derinde kl. 18 og kl. 21 var han ude. Men han mente han skulle have en arm med ud med hovedet, så bristede en del, men heldigvis ikke noget problem at sy.

Han vejede 4120 g og var 56 cm lang så han er en stor basse, men sund og rask og søgte efter brystet tre min efter han kom op på maven og ligge... Stor oplevelse, men av hvor gør sådanne veer da bare ondt. Men klarede den uden smertestillende indtil jeg skulle syes, det havde jeg ikke troet jeg kunne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og lige et billede af min lille dreng.

post-4588-0-66492000-1403319399_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var bestemt noget i gærde hos mig. Kl. 21.00 d. 20/6 kom vores "lille" Emil til verden på dag 40+5.

Veerne startede natten til fredag, og blev faktisk aldrig regelmæssige, men ringede til jordemoderen kl. Ca. 17 og blev enige om at vi skulle komme ind. Var 8 cm åben så er glad for at vi tog afsted der.

Og ja var derinde kl. 18 og kl. 21 var han ude. Men han mente han skulle have en arm med ud med hovedet, så bristede en del, men heldigvis ikke noget problem at sy.

Han vejede 4120 g og var 56 cm lang så han er en stor basse, men sund og rask og søgte efter brystet tre min efter han kom op på maven og ligge... Stor oplevelse, men av hvor gør sådanne veer da bare ondt. Men klarede den uden smertestillende indtil jeg skulle syes, det havde jeg ikke troet jeg kunne.

Stort tillykke, hvor er han altså fin

Hold da op, det er skam også gået stærkt hvor er du sej at du ikke havde behøv for noget smertestillende.. Men det var der jo næsten hellere ikke tid til.. Troede også jeg skulle/ville ha haft mere, men klarede det med karbad og akupunktur

Men velkommen på den anden side, det er fantastisk..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih tillykke! Jeg vil også se min baby  :7himmel  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih tillykke! Jeg vil også se min baby  :7himmel  :loveshower

Ihh der kan jeg godt forstå også dejligt, endelig og møde dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillepigen

Kæmpe tillykke, hvor er hun fin..:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og lige et billede af min lille dreng. ❤

Kæmpe tillykke! Hvor er han fin!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så lykkedes det også mig at komme i mål. En streng fødsel på 34 timer med vestorm, epiduralx2, hård kop og en baby der sad fast - men ud kom han! Naturligt nok har afslutningen også sat sine spor på mig, så jeg er lappet grundigt sammen, med en del smerter til følge. Adam blev født 38+6, han vejer 3400 og er 52 lang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER