bobo...

hvem ved..

26 indlæg i dette emne

jeg sidder og holder vejret i spænding indtil jeg i morgen har taget test når 3 & 4..

1 & 2 var begge med 2 streger, så den skulle være god nok...

men efter 1½år uden p piller to gange med falske forhåbninger og en igang værende kamp med kræften (hos manden) så må lykken da godt til smile os lidt...

men nu må vi se hvis testene er positive igen i morgen så hedder det lægen til kontrol...

Det kunne jo være at 3gang er lykkens gang.. og nej ikke 3. gang vi brøver at få børn for vi har to skønne i forvejen, men 3gang vi prøver at få tvillinger...

Vi har mistet 1 par i 16uge, og da jeg fødte vores søn i 2007 havde de overste en fuldt udviklet men død tvilling der også var i min mave.. :prik

men vi håber denne gang på gode nyheder..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg sidder og holder vejret i spænding indtil jeg i morgen har taget test når 3 & 4..

1 & 2 var begge med 2 streger, så den skulle være god nok...

men efter 1½år uden p piller to gange med falske forhåbninger og en igang værende kamp med kræften (hos manden) så må lykken da godt til smile os lidt...

men nu må vi se hvis testene er positive igen i morgen så hedder det lægen til kontrol...

Det kunne jo være at 3gang er lykkens gang.. og nej ikke 3. gang vi brøver at få børn for vi har to skønne i forvejen, men 3gang vi prøver at få tvillinger...

Vi har mistet 1 par i 16uge, og da jeg fødte vores søn i 2007 havde de overste en fuldt udviklet men død tvilling der også var i min mave.. :prik

men vi håber denne gang på gode nyheder..

Hej Bobo :balloons

Dejligt med endnu et medlem fra bryllupsklar... Mon ikke at heldet er med jer, når du har kunnet lave to positive tests allerede??? Hvor lang vil du i så fald være henne??? Du skriver at I har mistet et hold tvillinger + den ene til et andet tvillingepar :( :kram må jeg spørge efter om de alle er lavet "økologisk"??? Spørger fordi jeg selv mistede mine tvillinge-fostre for 2 måneder siden, så jeg tænker en del over sandsynligheden for at være så heldig at blive gravid med tvillinger igen... Håber at helde er med jer :) Om nogen så trænger i til at lykken tilsmiler jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor hyggeligt, at se dig her, Bobo!

Kan slet ikke beskrive, hvor meget jeg håber heldet tilsmiler Jer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Bobo :balloons

Dejligt med endnu et medlem fra bryllupsklar... Mon ikke at heldet er med jer, når du har kunnet lave to positive tests allerede??? Hvor lang vil du i så fald være henne??? Du skriver at I har mistet et hold tvillinger + den ene til et andet tvillingepar :( :kram må jeg spørge efter om de alle er lavet "økologisk"??? Spørger fordi jeg selv mistede mine tvillinge-fostre for 2 måneder siden, så jeg tænker en del over sandsynligheden for at være så heldig at blive gravid med tvillinger igen... Håber at helde er med jer :) Om nogen så trænger i til at lykken tilsmiler jer :)

hej..

Ja begge tvillinge hold har været home made og helt uden hjælp, men vi har også begge to tvillinger i familien flere steder, jeg har også helt op til firlinger..

grunden til at jeg tvivler et at ved mine foregående graviditeter har hjemme testene altid været negative, når lægens har været positiv..

ja hvor langt ville jeg være henne... fisk.. jeg ved det ikke ca. 9uger tror jeg..

men er heldet med os så mangler vi bare lige at R bliver gjort rask efter alle lægernes fejl og forkerte diagnoser..

men tak til jer begge to.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det spændende :-)

Ønsker jer rigtig meget held oglykke. Det må være spændende ( og hårdt) med tvillinger..

Håber det bedste for din mand

Kærlig hilsen én der forhåbentlig snart får brug for de mange test der er indkøbt hi hi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor spændende :loveshower Jeg krydser rigtig meget fingrer for at heldet er med jer denne gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til at hører om dagens test.. Håber at denne graviditet kommer til at gå meget bedre end de 2 andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd og håb om, at denne gang er lykkens gang for jer!

Det fortjener I!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

:loveshower DE VAR POSITIVE :loveshower

:loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Mandens kommentar var:

så kan det være at vi alligevel får de 4børn som vi har ønsket os.

(jeg elsker ham)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

:loveshower DE VAR POSITIVE :loveshower

:loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Mandens kommentar var:

så kan det være at vi alligevel får de 4børn som vi har ønsket os.

(jeg elsker ham)

Ih tillykke Bobo :loveshower

så kan du jo godt hoppe videre til graviditetsforummet nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor dejligt. Fulgte dig også på søster bk. Lækkert lykken tilsmiler jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TIllykke med Det hvor dejligt ss så er der en mindre herinde ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med graviditeten... :loveshower

Det er super dejligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

:loveshower DE VAR POSITIVE :loveshower

:loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Mandens kommentar var:

så kan det være at vi alligevel får de 4børn som vi har ønsket os.

(jeg elsker ham)

:balloon Tillykke :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh, sikke da en dejlig opdatering, Bobo! Hvor jeg dog under Jer det! :loveshower

KÆMPE STORT TILLYKKE!!!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke med de 2 streger, og nu spørger jeg måske lidt dumt, men er det dig fra bryllupsklar???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke med de 2 streger, og nu spørger jeg måske lidt dumt, men er det dig fra bryllupsklar???

Selvfølgelig er det da bobo fra søster-BK :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig er det da bobo fra søster-BK :loveshower

ej hvor dejligt at se dig Bobo :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er mig fra det andet bk..

og mange tak.. måske bliver 2011 vores år.

R står til at blive kureret, efter alt for mange fejl diagnoser fra flere forskellige sygehuse.

vores 3. (eller 3 & 4 ) barn kommer måske til verden..

og det sjove af det hele er at der mellem barn nr 1 og nr 2 er 4½år og mellem nr 2 og 3/4 kommer der også til at være 4½..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er mig fra det andet bk..

og mange tak.. måske bliver 2011 vores år.

R står til at blive kureret, efter alt for mange fejl diagnoser fra flere forskellige sygehuse.

vores 3. (eller 3 & 4 ) barn kommer måske til verden..

og det sjove af det hele er at der mellem barn nr 1 og nr 2 er 4½år og mellem nr 2 og 3/4 kommer der også til at være 4½..

ej du strømmer jo om dig med gode nyheder, for må indrømme, at jeg ofte har tænkt meget på dig både i løbet af min søsterBK tid, og nu her. Og hvor er det fedt med manden din, som står til at blive kureret, for sidst jeg så noget til dig, så det ret skidt ud.

Og så med barn i maven. hvor er det dejligt for jer. Kan kun sige, jeg gad godt det var mig...

Og så er jeg super glad for, at du har fundet vej herind :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så er der oprettet en graviditets tråd...

mmmm... har lyst til frugtsalat...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke med graviditeten. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort og inderligt TILLYKKE med den positive test! :glad

I har om nogen fortjent, at lykken tilsmiler jer! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER