Myyynte

Lidt billeder fra Ophelias dåb

39 indlæg i dette emne

Jeg er da lige nødt til at vise jer Ophelias smukke smukke dåbskjole som jeg har fået syet  :loveshower

Skal nok loade flere billeder op når hun er blevet døbt eller når hende der har syet den poster det på sin blog.

 

Kjolen er lavet af en fransk spartelblonde og underkjolen er af silke  :7himmel

 

Nu må det meget snart gerne blive den 22. juni :loveshower

Vi valgte at få lavet vores egen kjole som vi vil føre videre i vores "egen" lille familie, dvs. børn, børnebørn osv. Der hører en bog til, hvor man skriver hvilke børn der er blevet døbt i den.

post-5221-0-23638000-1400598024_thumb.jp

post-5221-0-47677200-1401048058_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er så smuk, en prinsesse værdig :wub :7himmel utrolig smuk blonde. Glæder mig til at se billeder fra dagen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss glæder mig også helt vildt til hun skal have den på! Nu skal jeg bare lige finde ud af om hun skal have et JB smykke :kuller :kuller :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle de vigtige beslutninger :D hvad taler for og hvad taler i mod? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, haha.. føler jeg er total bagud med alt.. vi har først lige fået sendt invitationerne af sted og der er SU om 14 dage :rolleyes

 

Jamen jeg er total for, men ved ikke rigtig hvordan det skal se ud og om hun overhovedet kan nå det, så derfor er jeg nok lidt sløv i det :D men må lige prøve at høre hende om hun overhovedet har tid (hun er jo normalt lidt presset på dette tidspunkt) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ihhh den ser så smuk ud ! Skal vi ikke se et billede hvor den hænger på bøjle og folder sig ud ?  :P  Og sikke en lækker dag i har valgt til dåb, det er jo Olivia's 1 års fødselsdag  :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den bare smuk i stoffet og blonderne :kuller Vil også meget gerne se et billede hvor den er foldet helt ud!

Bliver helt misundelig :D Men vi holder os til traditionen og får vores børn døbt i familiens dåbskjole, som har en laaaaaang historie og de fleste i familien er døbt i den - den er dog desværre ikke nær så smuk :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, der var det nemmere at få V døbt i november.. Men hør Jannie af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mette A: (ved ikke hvorfor min computer ikke gider quote, vildt irriterende) :shooter

Tak skal du have! Jeg er også meget tilfreds med resultatet.. har været lidt nervøs for det.. for det er en syerske fra Århus der skulle sy den, så vi har kun kommunikeret pr. mail og stoffet er købt via en hjemmeside, så har slet ikke haft det i hænderne osv. Jeg havde slet ikke forestillet mig at den blev så smuk :kuller :kuller

Skal nok se og få lagt flere billeder ud

 

Vi har (min fars side) har også en dåbskjole som vi alle er døbt i som er over 100 år gammel i dag og den er heller ikke specielt pæn + den er simpelthen blevet så gammel og nusset at nu starter vi vores egen og fører videre, men den skal så kun føres videre i vores egen lille familie ( ikke til nevøer osv.)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trine: Nå ja det er da også rigtigt :D Jeg håber hun har været en rigtig rigtig artig pige og giver os FANTASTISK vejr ;) mon ikke hun har været det :loveshower :7himmel

Jo skal nok se og få taget et - tør næsten ikke røre ved den haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trine: Nå ja det er da også rigtigt :D Jeg håber hun har været en rigtig rigtig artig pige og giver os FANTASTISK vejr ;) mon ikke hun har været det :loveshower :7himmel

Jo skal nok se og få taget et - tør næsten ikke røre ved den haha

Hahaha jeg regner bestemt også med godt vejr :D ih det kan jeg godt forstå, men sådan en smuk sag skal da vises frem :) Er en sucker for fine blonde kjoler  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WAUW, den er fantastisk! Så smuk! Glæder mig til at se mere af den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tusind tak <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ser allerede smuk ud - glæder mig til at se mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ser godt nok smuk ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der flere billeder :7himmel

post-5221-0-93718200-1401047846_thumb.jp

post-5221-0-04308800-1401047873_thumb.jp

post-5221-0-57685100-1401047899_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lidt flere

post-5221-0-16161200-1401047971_thumb.jp

post-5221-0-24391800-1401047982_thumb.jp

post-5221-0-26835500-1401048002_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smukt! Synes det er en vidunderlig kyse :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

smuk smuk smuk  :loveshower  :loveshower  :loveshower  :loveshower  Så fantastisk en blonde :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig - helt fantastisk blonde! Og er vild med designet, wienerlæg er så elegant og stiligt. WOW!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :kiss jeg glæder mig sådan til at se hende i den! :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den bare fantastisk :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk! Hvor er den smuk! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak alle sammen <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER