Guest

Pludselig udslæt

9 indlæg i dette emne

Vega har fået det her på armen? Hvad kan det være?

Hun har fået tomat for 2.gang i dag (altså i rå udgave) og figenstang med nødder i.. Tror det kan være en allergisk reaktion eller noget helt andet?

3S2l4Ud.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og her 2 timer efter er der nu 4 røde prikker (der hvor de før var hvide!) stadig ingen reaktion fra hende.. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

umiddelbart synes jeg det ligner loppestik, men det kan sagtens være en allergisk reaktion over et eller andet. Da min den store var lille kunne hun ikke tåle tomater, men det var rundt om munden at hun slog ud og blev meget rød

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke, det er allergi - det plejer at sidde i armhulen, synes jeg. Men hvad det så er, det ved jeg ikke rigtigt. Har hun kradset sig på noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, hun har ikke kradset sig, og efterfølgende fik hun også på den anden arm, som nu også bare er prikket, der hvor det før var hvidt? Det er da mærkeligt.

Vi har været ude i dag (dog i Århus, altså ikke i skoven eller lign), men begge udslæt er kommet mens vi har været inde.

Heldigvis reagerer hun ikke på det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En reaktion på tomate plejer at give rødt udslæt om munden, ikke prikker på den måde. 

 

Har hun været i nærheden af en brændenælde? De ligner fuldstændigt det udslæt jeg fik sidst jeg kom for tæt på en brændenælde.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En reaktion på tomate plejer at give rødt udslæt om munden, ikke prikker på den måde.

Har hun været i nærheden af en brændenælde? De ligner fuldstændigt det udslæt jeg fik sidst jeg kom for tæt på en brændenælde..

Du har helt ret i at det ligner noget fra en brændenælde, men det har hun slet ikke været i nærheden af. (Vi har gået på en stor vej og så inde i Århus by, og hun har enten været i BV eller i bæresele) Og da vi kom indenfor og opdagede det, så 5 min efter kom det på anden arm? Det er da mærkeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i nogen dyr i hjemmet? Jeg er allergisk over for kaniner og slår også sådan ud når jeg kommer i nærheden af en :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej ingen dyr.. :)

Hendes udslæt er næsten helt væk her til morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER