maria-stephanie

fødsel :)

17 indlæg i dette emne

Hej. jeg ville bare lige sige at jeg fødte mandag morgen (12.05) kl 07.32 på skejby sygehus. fødselen gik riktig stærkt (5 timer fra første ve, til første barn). 

 

resultatet blev verdens vakreste lille Mila Melodie, født i uge 36 + 3 vejer 2995 gr og er 51 cm lang.

nyd det sidste af jeres graviditet, og HVIL, for man har brug for alle kræfter når fødselen først går i gang :)

 

mange knus fra os

post-7471-0-50217700-1400219239_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke! ! Hun er da bare så smuk så smuk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med prinsessen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej. jeg ville bare lige sige at jeg fødte mandag morgen (12.05) kl 07.32 på skejby sygehus. fødselen gik riktig stærkt (5 timer fra første ve, til første barn).

resultatet blev verdens vakreste lille Mila Melodie, født i uge 36 + 3 vejer 2995 gr og er 51 cm lang.

nyd det sidste af jeres graviditet, og HVIL, for man har brug for alle kræfter når fødselen først går i gang :)

mange knus fra os

Stort tillykke med hende, hvor er hun altså fin :) glæder mig helt til det bliver min/vores tur. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stor tillykke med hende! Hvor er hun fin! Dejligt at du havde sådan en hurtigt fødsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med din lille pige!

Jeg låner lige tråden for at dele med jer, at jeg fødte min lille prinsesse tirsdag d. 20/5 i uge 37+3. Hun vejer 2994g og er 49cm lang.

Fødslen gik dejlig nemt og hurtig. Havde vandafgang natten før og fødte hende knap 3 timer efter den første ve :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe tillykke til jer begge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med din lille pige!

Jeg låner lige tråden for at dele med jer, at jeg fødte min lille prinsesse tirsdag d. 20/5 i uge 37+3. Hun vejer 2994g og er 49cm lang.

Fødslen gik dejlig nemt og hurtig. Havde vandafgang natten før og fødte hende knap 3 timer efter den første ve :-)

.

Stort tillykke med den lille :) og skønt med en hurtig fødsel. :)

Nu venter vi andre bare spændt på at det bliver vores tur til at møde vores små guldklumper

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den skønne pige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe tillykke til jer begge to. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke! Ihh hvor jeg glæder mig til det bliver min tur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger,

Jeg vil bare sige at jeg har født i mandags, et uge før termin, en skøn lille dreng på 52 cm og 3.480 gr. :). Det har været en hurtigt fødsel, min vand gået kl. 23:45, fik veer 00:10, kl. 4.10 var vi på fødestuen og kl.7:26 var har født :). Fik ikke noget smerte lindring fordi det gik for hurtigt og hvor det gik ondt :(...godt det er overstået...

Vi kom hjem i tirsdags og alt ok, vi er trætte men det er så dejligt. Er så lykkelig til at se ham

post-7338-0-09801600-1401984895_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke! Han er bare lækker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger,

Jeg vil bare sige at jeg har født i mandags, et uge før termin, en skøn lille dreng på 52 cm og 3.480 gr. :). Det har været en hurtigt fødsel, min vand gået kl. 23:45, fik veer 00:10, kl. 4.10 var vi på fødestuen og kl.7:26 var har født :). Fik ikke noget smerte lindring fordi det gik for hurtigt og hvor det gik ondt :(...godt det er overstået...

Vi kom hjem i tirsdags og alt ok, vi er trætte men det er så dejligt. Er så lykkelig til at se ham

Stort tillykke med ham, hvor ser han dejlig ud. :) nu venter man bare endnu mere på at vores den lille melder sin ankomst, en uge til termin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke :)...krydser fingrene for en hurtigt fodsel :)!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke :)...krydser fingrene for en hurtigt fodsel :)!

Mange tak, det håber jeg også meget på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER