Myliona

Ligner jeres børn jer?

5 indlæg i dette emne

post-3938-0-56317800-1400097814_thumb.jp

 

Fik lige de nyeste billeder fra fotografen, og satte et af dem op mod et billede af mig, fra da jeg var 3-4 år...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

DET er bare en sjov tråd! :super

Har desværre ikke nogle billeder af mig selv som lille på computeren, men vil da skanne nogle snart :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nemlig skægt at se.. Min mor har ret ofte sagt hun lignede mig, og jeg har hele tiden sagt hun lignede sin far.. Og det røde hår er da også markant, og fra hende far - men kan jo godt se når billederne kommer op ved siden af hinanden, at hun ligner mig ret meget!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Ida var mindre lignede hun mig meget. Nu ligner hun mere hendes far. Men i får da lige et billede af mig og Ida.

QkxLI8K.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cassandra ligner mig. Hun ligner min mors del af familien og ligner meget min mor, søster og mig. Faktisk ligner hun nogle gange min fætters søn rigtig meget. Det er lidt sjovt at se og nogle gange føler jeg jeg kigger på et gammelt billede af mig selv når jeg ser på hende :) hun ligner ikke sin far særlig meget. Lidt på ørene og munden, men ellers ikke. Hendes far har brune øjne, men hun har mine blå.

Sebastian ligner lidt mere sin far og har også hans brune øjne. Sebastian ligner dog min far meget.

Her et lidt familie billeder. Billederne af mig har jeg taget billede af, men håber de er til at se alligevel.

Mig 6 mdr

Gr6s90D.jpg

Cassandra 6 mdr

bDJCKa7.jpg

Sebastian 6 mdr

7V3o6cz.jpg

Mig 2 år

Qs2pO6R.jpg

Cassandra 2 år

lMetDsV.jpg

Sebastian 2 år

meDe9in.jpg

Mig 5 år

99JSKD4.jpg

Sebastian 5 år

nIwXYZx.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER