Peter Plys

kan i hjælpe mig i KBH

9 indlæg i dette emne

hej allesammen

 

Vi skal til KBH fra lørdag til søndag for at være sammen med min manden/faren

 

vi har snakket om at se den blå planet eller planetarium  

 

Men hvad vil i anbefale eller er der noget andet som vil være vildt fedt at se i KBH ? 

 

Håber vi får en masse forslag/hjælp :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu skulle det vist blive ok vejr i week-enden, så jeg vil nok anbefale noget udendørs i stedet. Jeg synes begge de steder du nævner, passer rigtig godt til en grå og våd efterårsdag, men ville aldrig tage derhen i godt vejr.

 

Hvad med en dejlig gåtur rundt i Kbh og se nogle af alle de gratis ting, som man kan nyde? En gåtur ned af strøget, op forbi rundetårn eller en tur i Nyhavn, evt. med en kanalrundfart med guide og se den lille havfrue?

Eller Zoo, eller dyrehaven (som jo godt nok er liiidt uden for Kbh)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige gøre opmærksom på at der er Cph Marathon søndag i det meste af byen. Ved ikke hvordan det kommer til at påvirke adgangen til de forskellige ting, men det plejer gerne at være rigtig besværligt at komme rundt i byen, når der er den slags arrangementer  :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige gøre opmærksom på at der er Cph Marathon søndag i det meste af byen. Ved ikke hvordan det kommer til at påvirke adgangen til de forskellige ting, men det plejer gerne at være rigtig besværligt at komme rundt i byen, når der er den slags arrangementer  :shooter

tak ja det vidste vi så ikke. Så må vi lige se hvordan vi gør

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige gøre opmærksom på at der er Cph Marathon søndag i det meste af byen. Ved ikke hvordan det kommer til at påvirke adgangen til de forskellige ting, men det plejer gerne at være rigtig besværligt at komme rundt i byen, når der er den slags arrangementer  :shooter

 ved godt de lover fint vejr men er ikke så tit vi kun er afsted med Simon og han gider ikke strøget det er mere teenagerne der gider det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gammel er Simon?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

han er 8 år 

 

lige nu er han vild for rundetårn og den blå planet

 

men aller mest tanken om vi skal sove i en lastbil om natten,det er en stor drøm der går i opfyldelse for ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahh... Vidste ikke I har et barn med ;)

Hvad så med Zoo?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har set zoo og det gider Simon ikke

 

Så vi tager rundetårn,den blå planet og post og telegraf museet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER