Mia maya

Vores scanninger

89 indlæg i dette emne

Hvor er det skønt at læse om alle jeres fantastiske scanning er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har vi besluttet at få en kønsscanning i næste uge... Om det bliver en dreng eller pige er ikke så vigtigt. Men er spændt på, om vores begges meget klare fornemmelse af, at det bliver en dreng er rigtig...

Kender I kønnet nu ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have en lille dreng :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil ikke vide kønnet, men har da været ret fristet, efter vi fik lavet biopsien og vi dermed kunne være helt sikre i vores sag på kønnet :whistling

Vi tager overraskelsen, praktisk set må det gerne være en pige, så vi kan genbruge tøjet fra M. ;) Og statistisk set er det også en pige- manden har tidligere lavet 3 skønne af slagsen :himmel7 Så mon ikke hans 4. Også er en pige ;)

Ellers er der jo meget belejlig udsalg omkring termin :P Så jeg er fortrøstningsfuld :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg endelig fået det her til at virke igen, så jeg kan svare her inde :) vi var til kønsskanning d. 23. Juni og vi venter os en lille dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg endelig fået det her til at virke igen, så jeg kan svare her inde :) vi var til kønsskanning d. 23. Juni og vi venter os en lille dreng :)

 

Åh, hvor dejligt :loveshower

 

Tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nærmer vi os tiden til at december-terminernes MD-scanninger :)

 

Vi skal afsted på onsdag, hvor jeg er 19+1. Jeg glæder mig til at se baby igen, men har også en frygt for, at der er noget galt - ved ikke helt, hvad den bunder i... En følelse af, at livet har været for nemt, så der snart må komme en omgang l*rt til os også?

 

Jeg er klogere på dét punkt om 2 dage - og forhåbentlig på kønnet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil ikke vide kønnet, men har da været ret fristet, efter vi fik lavet biopsien og vi dermed kunne være helt sikre i vores sag på kønnet :whistling

Vi tager overraskelsen, praktisk set må det gerne være en pige, så vi kan genbruge tøjet fra M. ;) Og statistisk set er det også en pige- manden har tidligere lavet 3 skønne af slagsen :himmel7 Så mon ikke hans 4. Også er en pige ;)

Ellers er der jo meget belejlig udsalg omkring termin :P Så jeg er fortrøstningsfuld :D

 

Sejt at I alligevel kan holde spændingen ud :D

 

Jeg glæder mig til jul nu :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til kønsscanning idag og venter en lille dejlig dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt at I alligevel kan holde spændingen ud :D

Jeg glæder mig til jul nu :lol

Jeg ville lyve hvis jeg sagde, at vi ikke har overvejet at ringe og spørge efter kønnet :rolleyes Mest fordi det jo kunne være belejligt, om man skal sælge det lyserøde og købe blåt ;) Men jeg tror ikke på, at der kan gemme sig andet end en lille pige, også selvom jeg slet ikke har kvalme tilnærmelsesvis som med M., det er nogle dage hvor det er slemt og jeg synes det hænger sammen med mangel på søvn/dårlige nætter :) Desuden har min bagdel også vokseværk denne gang, så hvis man tror på det, så er det endnu et tegn på en pige :) Eneste ting der ikke peger mod en pige er den "manglende kvalme". Jeg er også mere træt denne gang, stadigvæk, så måske det er drengetegnet :P

Tror vi kommer til at glæde os helt til nytår, ellers ville jeg blive overrasket :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til kønsscanning idag og venter en lille dejlig dreng :)

Tillykke med drengen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til kønsscanning idag og venter en lille dejlig dreng :)

 

Åhr, hvor fint! Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville lyve hvis jeg sagde, at vi ikke har overvejet at ringe og spørge efter kønnet :rolleyes Mest fordi det jo kunne være belejligt, om man skal sælge det lyserøde og købe blåt ;) Men jeg tror ikke på, at der kan gemme sig andet end en lille pige, også selvom jeg slet ikke har kvalme tilnærmelsesvis som med M., det er nogle dage hvor det er slemt og jeg synes det hænger sammen med mangel på søvn/dårlige nætter :) Desuden har min bagdel også vokseværk denne gang, så hvis man tror på det, så er det endnu et tegn på en pige :) Eneste ting der ikke peger mod en pige er den "manglende kvalme". Jeg er også mere træt denne gang, stadigvæk, så måske det er drengetegnet :P

Tror vi kommer til at glæde os helt til nytår, ellers ville jeg blive overrasket :D

 

Hihi, det bliver SJOVT, hvis I får en dreng :D

 

Jeg tror ikke så meget på det med tegnene og symptomerne i graviditeten kan vist heller ikke bruges som det store pejlemærke - selv om man jo ikke kan lade være.

 

Jeg kan heller ikke på nogen måde forestille mig at føde før tid eller til termin - går HELT sikkert over. Så der bliver jeg også overrasket, hvis det ikke bliver sådan ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi, det bliver SJOVT, hvis I får en dreng :D

Jeg tror ikke så meget på det med tegnene og symptomerne i graviditeten kan vist heller ikke bruges som det store pejlemærke - selv om man jo ikke kan lade være.

Jeg kan heller ikke på nogen måde forestille mig at føde før tid eller til termin - går HELT sikkert over. Så der bliver jeg også overrasket, hvis det ikke bliver sådan ;)

En dreng vil sende chokbølger igennem familien :D Og jeg tror sgu manden vil blive ret bange selv :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg endelig fået det her til at virke igen, så jeg kan svare her inde :) vi var til kønsskanning d. 23. Juni og vi venter os en lille dreng :)

Tillykke med ham :bed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var en lille dreng :)

Vildt nok, at man kan have sådan en klar fornemmelse, og det så var rigtigt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var en lille dreng :)

Vildt nok, at man kan have sådan en klar fornemmelse, og det så var rigtigt...

Kæmpe stort tillykke med at det er en lille dreng :-)

Håber vi får det at se på mandag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi forventer at finde ud af det her den 29. hvor MD scanningen finder sted... Har INGEN fornemmelse... Det har jeg ellers haft de andre gange, og har haft ret..

Jeg tror måske derfor at det er en pige - jeg har bare haft sådan en tydelig fornemmelse når det har været en dreng, og så tolker jeg lidt det her som, at det er en pige..

 

Men nu ser vi- det kan jo ligeså vel være en dreng <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til en veloverstået MD scanning i dag - og venter os en synd, rask og super livlig pige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til en veloverstået MD scanning i dag - og venter os en synd, rask og super livlig pige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med alle drengene, den ene pige og overraskelsen :D

Skal scannes i morgen og kan næsten ikke vente... Selvom vi har valgt en overraskelse, tror jeg ikke at jeg kan lade være med at kigge efter om jeg kan se kønnet :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med alle drengene, den ene pige og overraskelsen :D

Skal scannes i morgen og kan næsten ikke vente... Selvom vi har valgt en overraskelse, tror jeg ikke at jeg kan lade være med at kigge efter om jeg kan se kønnet :P

Vores overraskelse er så spoleret af en læges fejl på E-journal, jeg kunne derinde læse kønnet i går aftes :O Og i samme sætning, at vi IKKE ønsket at vide fosterkønnet og derfor ikke er informeret herom. Synes det er dårligt, at de ikke har tænkt over, at vi går på E-journal og læser/har muligheden :( :gal

Men vi er nu stadig i chok :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores overraskelse er så spoleret af en læges fejl på E-journal, jeg kunne derinde læse kønnet i går aftes :O Og i samme sætning, at vi IKKE ønsket at vide fosterkønnet og derfor ikke er informeret herom. Synes det er dårligt, at de ikke har tænkt over, at vi går på E-journal og læser/har muligheden :( :gal

Men vi er nu stadig i chok :D

Ej, hvor irriterende og dårligt ... Når I nu specielt havde ønsket, at det skulle være en overraskelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor irriterende og dårligt ... Når I nu specielt havde ønsket, at det skulle være en overraskelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores overraskelse er så spoleret af en læges fejl på E-journal, jeg kunne derinde læse kønnet i går aftes :O Og i samme sætning, at vi IKKE ønsket at vide fosterkønnet og derfor ikke er informeret herom. Synes det er dårligt, at de ikke har tænkt over, at vi går på E-journal og læser/har muligheden :( :gal

Men vi er nu stadig i chok :D

Ej, hvor skod! Nogle gange er systemet bare retarderet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER